Löytyykö netistä mistään jumppavideoita?
Niitä ei taida enää tulla televisiosta.
Mutta en ehdi/viitsi lähteä mihinkään kuntosali-jumppaan, tykkäisin huhkia kotosalla. Löytyykö siis netistä? Enkä nyt tarkoita mitään mummo-jumppaa, saisi olla kunnon tekemisen tahti.
Kommentit (14)
Noh, ei todellaakaan vuonna 2013 voi olla edes mahdollista, että esim. YouTubesta löytyisi mitään aiheeseen liittyvää videota. Jäämme odottamaan, että kehitystä tapahtuisi!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:07"]
Youtube on niitä pullollaan.
[/quote]
Laitapa linkki kunnolliseen, jossa on reipas tahti.
Pureskelkaa nyt joku tälle Rouvalle kaikki valmiiksi nokan eteen. Ei enää osata itse mitään etsiä, kun kaikki tulee valmiina nokan eteen kunhan joku vaan laitta linkin.
Mitäs, jos etsisit sen ihan itse?! Saisit ihan sellaisen minkä itse haluat niin ei tarvitse sitten täällä on haukkumassa muita av tapaan, kun ei olekkaan sitä mitä etsit.
Tässä:
Äläkä sitten viitsi valittaa, että tuo nainen on liian lihaksikas. Mikä tahansa tekosyy on aina hyvä olla tekemättä tuota treeniä.
mihin se katos se keskustelu jossa oli se linkki Jillian Michaelsin videoon?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:39"]
mihin se katos se keskustelu jossa oli se linkki Jillian Michaelsin videoon?
[/quote]
Entä tiedä, mutta video varmasti löytyy uudelleen...
mee youtubeen ja laita hakusanaksi vaikka juuri se jillian michaels tai vaikka be fit. Tuolla be fit -hakusanalla saat jumppia pilvin pimein ja eri mittaisiakin. Jos sulla on joku jumppaväline mitä haluat käyttää niin hae sen nimellä. Ei muuta kuin jumppaamaan! Itsekin tänään taas jonkun peppureisijumpan aion tehdä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:15"]
Pureskelkaa nyt joku tälle Rouvalle kaikki valmiiksi nokan eteen. Ei enää osata itse mitään etsiä, kun kaikki tulee valmiina nokan eteen kunhan joku vaan laitta linkin.
[/quote]
No lähinnä haen suosituksia, kyllä minä niitä Youtubesta olin tietysti löytänyt jo tätä ennenkin.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 12:47"]
mee youtubeen ja laita hakusanaksi vaikka juuri se jillian michaels tai vaikka be fit. Tuolla be fit -hakusanalla saat jumppia pilvin pimein ja eri mittaisiakin. Jos sulla on joku jumppaväline mitä haluat käyttää niin hae sen nimellä. Ei muuta kuin jumppaamaan! Itsekin tänään taas jonkun peppureisijumpan aion tehdä.
[/quote]
Kiitos, tein juuri yhden parikymmenminuuttisen, täytyy huomenna kokeilla vähän pidempää. Mukavasti nousi syke.
ap
Haku intense workout tai hiit tuottaa myös tehokkaita jumppavideoita youtubessa.
Youtube on niitä pullollaan.