Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko Young Living-öljyedustaja tienaa ??

Vierailija
24.03.2019 |

Hehkuttavat niin kovin mahtavan onnellista elämäänsä... ovatko siis päässeet myös rahan makuun vai mikä siinä on niin ihanaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Ovat niin kalliita ne öljyt että taitaa edustajan taskuun tulla iso siivu?

Vierailija
2/22 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene halpaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinoinnissa on aina tuota, että myyjä vakuuttelee tienaavansa hyvin - sanoo niin, jotta saisi houkuteltua ihmisiä verkkoon itsensä alle. Mitään totuuspohjaa näissä väitteissä ei ole. Harva noissa oikeasti tienaa. Ehkä vain hulluimmat sielunsa myyneet tienaavat jotain. Ne, jotka ovat valjastaneet koko tuttavapiirinsä liittymään.

Vierailija
4/22 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy-yhtiön edustajilla on öljy-yhtiön tuki takanaan ja palkat sen mukaan.

Mua yritettiin mukaan johonkin saippuakauppaan, maalailtiin kuvia helikoptereista, ferrareista ja shamppanjasta.

Oikein kun tinkasin, olisin saanut mahdollisuuden osallistua monaconmatka-kilpailuun, joka napsahtaa joka kuukausi parhaalle myyjälle.

HEHEIII ja taas tehtiin viereisessä pöydässä diili ja poksautettiin skumppa!

TULE SINÄKIN VOITTAJIEN TIIMIIN!

Vierailija
5/22 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä? Vai eikö öljykonsulentit kehtaa itse kommentoida?

Vierailija
6/22 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaaminen ovelta ovelle öljyä myyden menee pakkasen puolelle 500-2000€

Vierailija
7/22 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua houkuttelee tuttava ihan jatkuvalla syötöllä... kävi eilen ovella taas, kun tuli kuulemma ajatelleeksi mua, kun tuli tunne, että tarvitsen sitruunaöljyä, toi sellaisen minipullon sitä...

Voi yhyren kerran, kun en todellakaan lähde kaupittelemaan pienelle tuttavapiirilleni näitä, menee viimeisetkin tuttavat... hirveitä hintoja, enkä ikimaailmassa osaisi puhua niin amerikkalaisen imelästi...

Vierailija
8/22 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua houkuttelee tuttava ihan jatkuvalla syötöllä... kävi eilen ovella taas, kun tuli kuulemma ajatelleeksi mua, kun tuli tunne, että tarvitsen sitruunaöljyä, toi sellaisen minipullon sitä...

Voi yhyren kerran, kun en todellakaan lähde kaupittelemaan pienelle tuttavapiirilleni näitä, menee viimeisetkin tuttavat... hirveitä hintoja, enkä ikimaailmassa osaisi puhua niin amerikkalaisen imelästi...

Niin ja vakuuttelee, ettei tämä ole pyramidi. No jos ei ole, miksi hän haluaa mut myyjäksi? Veisin hänen potentiaaliset asiakkaansa, olisin hänen kilpailijansa! ;)

Vierailija
9/22 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se pyramidi.

Vierailija
10/22 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha ei voi olla totta, TAAS uusi verkostomarkkinointihuijaus?

Vierailija
11/22 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaisi minuakin. Voiko tuolla myynnillä tienata elantonsa?

Vierailija
12/22 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaisi minuakin. Voiko tuolla myynnillä tienata elantonsa?

Voi, mutta 99 % ei siihen pysty. Tämä pitäisi tajuta, kun kuuntelee vm-hörhöjen lupauksia taloudellisesta riippumattomuudesta.

Vierailija
13/22 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se pyramidi.

"ei tämä ole pyramidi, tämä on kolmiosuunnikas".

Vierailija
14/22 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle ja perheelleni on tapahtunut niin ihmeellisiä asioita näiden öljyjen myötä, että sen kaiken kertomiseen aikamme ei riittäisi tässä, mutta voin vakuuttaa teille, että----" onko tämä standardi-puhe?

Vierailija
15/22 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä ajatella.

Vierailija
16/22 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta työstä öljymyyjänä tai sivusta seurannut tuttuaan?

Vierailija
17/22 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain taas kutsun tuttavaltani, joka myy näitä. Muuten hän ei koskaan pidä yhteyttä. Harmi, koska tosi mukava tyyppi, mutta haluaa rajata tuttavuutemme asiakkuudeksi. En halua laittaa valtavia summia noihin tuotteisiin.

Vierailija
18/22 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinoinnissa tienaa se kuka tekee, ja mielellään vielä oikeita asioita. Pitää tehdä myyntiä ja alalinjaa. Suurin osa ei onnistu niin yksinkertaisessa tehtävässä, eikä täten tienaakaan mitään. 

Vierailija
19/22 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkostomarkkinoinnissa tienaa se kuka tekee, ja mielellään vielä oikeita asioita. Pitää tehdä myyntiä ja alalinjaa.

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa, tämä alalinjan tekeminen?

Vierailija
20/22 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se, kuinka "minun perheeleni on tapahtunut aivan ihmeellisiä asioita" ja sitten hehkutetaan ilman tarkkoja esimerkkejä, mutta annetaan ymmärtää, että on edetty hyvin nopeasti juoksupojasta johtajaksi. Ei siinä mitään, mutta nää puheet on kaikissa pyramidijutuissa lähes identtiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi