Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Olenko pettänyt miestäni?

Vierailija
04.04.2013 |

Tapailin yhtä miestä baarissa silloin tällöin ja lähdin hänen luokseen myös jatkoille monta kertaa Olimme ihan vain kavereita. En halunnut kertoa miehelleni, koska pelkäsin, että hän käsittää sen väärin. Mies luuli minun olevan muualla. Kun asia sitten selvisi miehelleni, syytti hän minua uskottomuudesta. Mielestäni en ole pettänyt miestäni, miehen mielestä olen. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö kaverin sukupuoli tästä pettämistä? Ap kertoo, että on ollut kaverinsa luona jatkoilla. Kaveri sattuu olemaan mies. Ap on salannut vierailunsa siksi, että hänen miehensä ei ehkä ymmärtäisi asiaa niin, että kyse on pelkästä kaveruudesta.

Ongelmana taitaa olla, että ap:n mies ei ole alunperinkään luottanut ap:een. Ap on tiennyt luottamuspulasta ja jättänyt siksi kertomasta asiasta.

Mistä alukuperäinen luottamuspula on syntynyt? Onko taustalla aikaisempaa uskottomuutta? Tai muuta salailua, joka on tehnyt ap:n miehestä mustasukkaisen?

Älä ap ole miehesi kanssa taistelemassa siitä oletko pettänyt vai et. Kuuntele miestäsi, miksi hän kokee tämän asian uhkana ja miksi hän ei alunperinkään luottanut sinuun.

Vierailija
62/67 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 21:24"]

Tekeekö kaverin sukupuoli tästä pettämistä? Ap kertoo, että on ollut kaverinsa luona jatkoilla. Kaveri sattuu olemaan mies. Ap on salannut vierailunsa siksi, että hänen miehensä ei ehkä ymmärtäisi asiaa niin, että kyse on pelkästä kaveruudesta.

Ongelmana taitaa olla, että ap:n mies ei ole alunperinkään luottanut ap:een. Ap on tiennyt luottamuspulasta ja jättänyt siksi kertomasta asiasta.

Mistä alukuperäinen luottamuspula on syntynyt? Onko taustalla aikaisempaa uskottomuutta? Tai muuta salailua, joka on tehnyt ap:n miehestä mustasukkaisen?

Älä ap ole miehesi kanssa taistelemassa siitä oletko pettänyt vai et. Kuuntele miestäsi, miksi hän kokee tämän asian uhkana ja miksi hän ei alunperinkään luottanut sinuun.

[/quote]

Pettämisen tästä tekee valehtelu ja kertomatta jättäminen.

Sekä realismi. Naiset eivät näe miesten pään sisälle ja siellä kyllä yleensä ajatukset liittyvät naisten jallittamiseen vähän joka tilanteessa.

Miehille on ihan yleistä haaveilla pääsevänsä joskus vähän työstämään muiden vaimoja/tyttöystäviä, koska mikä voisikaan tuottaa paremman vallantunteen siitä kiksinsä saavalle? Silloin järkätään juuri tällaisia tilanteita, jotka mahdollisesti voivat alkoholin vaikutuksella johtaa siihen kielletyn hedelmän puraisemiseen ja toisen oman häpäisemiseen.

"Hei, mennäänkö tän jälkeen mun luokse? Voitaisiin ottaa drinkit ja keskustella rauhassa tästä musiikista, sulla oli siitä niin mielenkiintoisia ajatuksia!"

Sellaista on elämä nykypäivän Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 21:24"]

[/quote]

En ole koskaan pettänyt miestäni, mutta olen kyllä valehdellut asioista aikaisemmin. Ongelma miehelle on se, että hän on ollut silloin lasten kanssa ja tietysti iso ongelma on se valehtelu. Olen ollut aika vähän kotona viime aikoina, koska teen usein iltatyötä ja sitten on ne omat iltamenot kavereiden kanssa, joita on kieltämättä paljon.  Eikä miehen kuulemma hyväksy sitä, että olen öisin toisen miehen kämpillä. Kaverimies ei ole minulle läheinen ystävä vaan lähinnä ajankulua.

-ap

Vierailija
64/67 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 20:14"]

En kuitenkaan ryhdy kaveriksi sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa voisi oikeasti tapahtua muutakin kuin kaveruutta.

[/quote]

Miksi helvetissä et?

Etkö kykene hillitsemään itseäsi, vai missä vika???

O_o

[/quote]

Tarkoitan tilannetta, että minä ja tämä kaverimies olisimme oikeasti ihastuneita toisiimme, vaikkemme seksiä olisi harrastaneetkaan. Kaverimies ehkä myös yrittäisi iskeä minua jatkuvasti. Ymmärtäisin hyvin, että miesystävästäni tuntuisi pahalta, jos tällaista miestä pitäisin kaverina, vaikka itsehillintäni pysyisikin.

Olen itse ollut aikoinaan tilanteessa, jossa silloisella avokillani oli naispuolinen opiskelukaveri, joka osoitti avokkiini muutakin kuin kaverillista kiinnostusta. Nainen tiesi avokkini olevan varattu. Luotin avokkiini, ja vaikeahan opiskelukaveruutta on kieltääkään.

No, sitten yksissä bileissä tämä nainen suuteli humalassa olevaa avokkiani kun olin hetken aikaa poissa huoneesta. Enpä enää tämän jälkeen luonnollisesti heidän "kaveruudestaan" tykännyt, kun nainen oikeasti ilmeisesti vain odotti sopivaa tilaisuutta iskeä mieheni.

Vierailija
65/67 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'

Vierailija
66/67 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo selvää pettämistä on, vaikkei seksiä olisi ollutkaan. Luottamus on petetty. Kannattaisi aina ajatella myös toisen kannalta. Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi olisi tehnyt vastaavaa. Olisiko sinulle ok vai epäilisitkö asiassa olevan enemmän kuin kerrotaan?

Vierailija
67/67 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 08:00"]

Kyllähän tuo selvää pettämistä on, vaikkei seksiä olisi ollutkaan. Luottamus on petetty. Kannattaisi aina ajatella myös toisen kannalta. Mitä mieltä itse olisit, jos miehesi olisi tehnyt vastaavaa. Olisiko sinulle ok vai epäilisitkö asiassa olevan enemmän kuin kerrotaan?

[/quote]

Täysin samoilla linjoilla. Se, että tilanneta ei ole kerrottu miehellesi tai olet puhunut hiukan muuteltua totuutta tekee asiasta pettämistä. Jos miehesi olisi tilanteen kanssa täysin sinut ja kertoisit kiertelemättä totuuden kyseessä ei olisi pettäminen.

Miehelläsi on täysi oikeus olla epämiellyttävässä olotilassa käyttäytymisesi takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi