Haluatko kysyä 18-vuotiaalta odottajalta jotain?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:29"]
Onko sinulla tukiverkkoa, jonka kanssa puida ympäristön inhottavaa suhtautumista "liian nuoreen" äitiin ja joka auttaa kestämään idiootteja?
[/quote]
Ensinnäkin, minähän en ole liian nuori äiti ja 17-vuotiaalla ja 19-vuotiaalla on todellakin muutakin eroa kuin pelkkä täysi-ikäisyys niin kuin joku täällä tähänkin sanoi jotain. Oon tyyppiä jolla saattaa välillä palaa käpy aika nopeastikkin. Eikä mikään tukiverkko ole sellainen että sen avulla kestäisi toisten kiusaamista, se kiusaaminen on se mikä pitää saada loppumaan.
[/quote]
Luulen että olin sinua aikuisempi 17-vuotiaana mitä sinä 19-vuotiaana, tai en edes luule vaan tiedän.
[/quote]
Ja miksiköhän näin?
Mutta nämä taas on ihan höpöhöpö juttuja mitkä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska tällähän ei oo mitään perää, mie kannan nyt jo niin paljon vastuuta ja sit osaan käyttäytyä ja kasvattaa lapsen varmasti hyvin. Siinä on tarpeeks aikuisuutta. Ihmisestä ei tee esimerkiks epäaikuista se, että hän puolustaa itseään. Tulinen luonne ei tee myöskään ihmisestä lapsellista. Olisihan se hassua, jos kaikki tuliset ihmiset olisi lapsellisia. Sinä olet myöskin joku netti anonyymi, joten tosi paha virhe lähteä yhden vauva palstan keskustelunkaan perusteella ketään arvostelemaan millainen ihminen hän on, eiköhän meistä aikuisista/kypsistä henkilöistä jokainen tiedä tämän. Itserakkaat, kehuskelevat ihmiset ovat myöskin niin nähty.
Piste. Asiasta ei enempää keskustella, hys :)
Lisättäköön myös vielä, että mä naurahdan kanssa vaan näille jutuille hyvin kevyesti joissa sanotaan että olin sinua aikuisempi tms.
Näitä näkee nimittäin niin useessa keskustelussa.
Ja jos rupeaisit noudattamaan jokaisen ihmisen sanomaa tästäkin, saat säntäillä oikealle, vasemmalle, suoraan ja keskelle.
Et ei se kannata provosoitua, siks toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ketään ei kiinnosta esim. 30v iässä tuollanen miten aikuinen kukin on missäkin teini-iän iässä ollut ja blaablaablaa...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:29"]
Onko sinulla tukiverkkoa, jonka kanssa puida ympäristön inhottavaa suhtautumista "liian nuoreen" äitiin ja joka auttaa kestämään idiootteja?
[/quote]
Ensinnäkin, minähän en ole liian nuori äiti ja 17-vuotiaalla ja 19-vuotiaalla on todellakin muutakin eroa kuin pelkkä täysi-ikäisyys niin kuin joku täällä tähänkin sanoi jotain. Oon tyyppiä jolla saattaa välillä palaa käpy aika nopeastikkin. Eikä mikään tukiverkko ole sellainen että sen avulla kestäisi toisten kiusaamista, se kiusaaminen on se mikä pitää saada loppumaan.
[/quote]
Luulen että olin sinua aikuisempi 17-vuotiaana mitä sinä 19-vuotiaana, tai en edes luule vaan tiedän.