Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lastenhoitaja? Ensi viikolla tarvitsisin.

Vierailija
03.04.2013 |

Tutut koluttu läpi, kaikki töissä. Tai sitten ei vaan onnistu :(

Sain vihdoin ajan hammalääkärille ja sinne haluan todellakin mennä (täytyy mennä, suorastaan pakko). Aika on 40-45min. Siksi aikaa tarvitsisin lapsille hoitajan. Vaikka puistoon, hammaslääkärin viereen. Mistä saisin? 

Kellonaika mitä huonoin, keskellä päivää :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen lapsi? etkä voi viedä kenellekään sukulaiselle/tutulle tms? onko lapsella isä?

Vierailija
2/6 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL, googleta lastenhoitopalvelut jne. Onko aluella puistotätitoimintaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, voitkos kertoa missä asut, jos joku meistä av-palstalaisista voisi auttaa?

Vierailija
4/6 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on isä ja on töissä. Ei pysty kesken päivää tulemaan töistä pois. Sukulaisiakin on vaikka kuinka paljon, mutta kaikki töissä :(

On oikeasti ihme, että saa ajan hammaslääkärille. Jos tuon perun, saan odottaa taas kuukausia. 

Pk- seudulla asutaan.

-ap-

Vierailija
5/6 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin ap tarvitsee hoitajaa?

Vierailija
6/6 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen 28 vuotias nainen ja tällä hetkellä työtön ja tulisin oikein mielelläni vahtimaan lastasi pientä palkkiota vastaan. Kokemusta löytyy lastenhoitajana, mutta lähinnä keikkatyönä, joten mitään varsinaista työtodistusta ei lastenhoitajana ole. Voin olla lapsesi tai lastesi kanssa missä vain haluat niiden olevan hammaslääkärisi käynnin aikana.

Merkonomin peruskoulutus on, mutta ei lähihoitaja koulutusta. Omasta mielestä pärjään hyvin lasten kanssa ja olen helppo ihminen tulla toimeen.

Olin ja olen edelleen aikeissani laittaa tänne ilmoitus halukkuudestani tulla hoitamaan lapsia kun vapaa aikaa on liiaksi ja pieni keikkatyö ei ole pahitteeksi kun mielelläni teen vaikka keikkatyötä, jotta saisi pientä ekstra rahaa tähän tilanteeseen.

Ota yhteyttä vaikka viestillä numeroon 0503396485

tai sähköpostiin siru.aalto@netti.fi

Ystävällisin terveisin, Johanna Aalto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän