Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopisiko sulle etäsuhde missä nähtäisiin jokatoinen vloppu?

Vierailija
01.04.2013 |

Seurustelua jo takana mutta nyt tulisi etäsuhde ainakin 2 vuodeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ja ei toimi. Suhde pitää olla tosi vakaa että tuollaseen lähtisin enää ikinä. Mies muutti opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja siellä sitten aloitti kivan pikku suhteen toisen naisen kanssa. Piti sellasta kaksoiselämää pystyssä melkein sen kaksi vuotta.. en sano että kaikille näin käy mut jos jotain epävakaata on ni helposti lipee.. enää en sellaseen siis alkaisi. Mut siis ei voi sun puolesta kyllä kukaan tietää. 

Vierailija
2/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kierroksella, me mentiin tuossa vaiheessa jo naimisiin, joten jos olisin lapseton, se ois moro ja uutta putkeen. Nyt kun olen jo eronnutkin kerran, mulle sopii erittäin hyvin ja me nähdään kolmen viikon välein. Eikä useammasta näkemisestä niin väliäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo! sais sitten joka toinen vkonloppu tehdä omia juttujaan, hengailla tyttöjen kanssa tai olla yksinkertaisesti tekemättä yhtään mitään.

Vierailija
4/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyydit ja sapuska maksetaan niin kyllä. 

T:11cm mies

Vierailija
5/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 16:51"]

Ekalla kierroksella, me mentiin tuossa vaiheessa jo naimisiin, joten jos olisin lapseton, se ois moro ja uutta putkeen. Nyt kun olen jo eronnutkin kerran, mulle sopii erittäin hyvin ja me nähdään kolmen viikon välein. Eikä useammasta näkemisestä niin väliäkään.

[/quote]

taitaa olla kiva kaveri

Vierailija
6/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 16:56"]

Jos kyydit ja sapuska maksetaan niin kyllä. 

T:11cm mies

[/quote]

onko toi muuten halkaisija vai pituus ?

Vierailija
7/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain nimimerkki ilman mitään sivumerkityksiä. Se on vähän kuin nimi jorma. Omat ajatuksesi nimimerkistä kertovat sinusta itsestäsi itsellesi. Opit tuntemaan itsesi. 

Vierailija
8/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 17:06"]

Se on vain nimimerkki ilman mitään sivumerkityksiä. Se on vähän kuin nimi jorma. Omat ajatuksesi nimimerkistä kertovat sinusta itsestäsi itsellesi. Opit tuntemaan itsesi. 

[/quote]

Kiitos 11cm mies. Opin tuntemaan taas itseni. Ajatuksieni perusteella olen kiltillä tavalla perverssi. 

Vierailija
9/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi mulle. Yritin kyllä, mutta tajusin että mies halusi sellaisen suhteen vain,  jotta sais pelata muidenkin naisien kanssa. Tietysti kuulin kaikki mahdolliset "syyt" miksei voida muuttaa yhteen tai nähdä useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme