Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapeat farkut, jeggingsit tms.

Vierailija
01.04.2013 |

Mistähän kannattaisi lähteä etsimään otsikossa mainittuja housuja, kun pitäisi löytää sellaiset lyhytjalkaiselle sopivat? Joitain pituudeltaan 30-tuumaisia olen löytänyt, mutta vyötärö on niissä ollut turhan kapea. Ja ilman pituusmittaa olevat jäävät niin mykkyrälle, ettei niitä voi kuvitella pitävänsä. Lyhentämistäkin olen miettinyt, mutta epäilen, että menettävät muotonsa, koska pituutta pitää ottaa pois niin paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ONLYa, on lyhyitä. Tosin vyötärö minulla kapea.

Vierailija
2/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpäise itteas äläkä saa meitä pahoinvoivaksi. Ihonmyötäiset farkut ovat ....ok...se....t...ta..vi  a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 17:43"]

Älä häpäise itteas äläkä saa meitä pahoinvoivaksi. Ihonmyötäiset farkut ovat ....ok...se....t...ta..vi  a

[/quote]

Sulla varmasti menee aika paljon aikaa oksenteluun, kun ottaa huomioon, miten paljon pillifarkkuja katukuvassa näkyy. Voimia!

Vierailija
4/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos jostain saisi farkkuja, jotka EIVÄT ole ihonmyötäisiä.

On se nyt kumma jos ei tuo trendi kuole jo, kun se ihan oikeasti sopii ainoastaan vähintään 175-senttisille hoikille ihmisille. Silloinkin yleensä vain korkeiden korkojen kanssa. Normaalipainoinen näyttää pillifarkuissa valaalta, ja lyhyt entistä lyhemmältä. En ole koskaan ymmärtänyt, kuka käyttää sellaisia ihan omasta tahdostaan?

Vierailija
5/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen enemmän leveämpilahkeisten farkkujen kannattaja, mutta mieli kuitenkin tekisi ostaa vähän kapeammatkin. Tuo pituus vaan on ongelma, leveämmissä lyhentäminen kuitenkin onnistuu vaivattomammin.

Ja oksentajalle tosiaan voimia pahoinvointiin.

ap

Vierailija
6/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 17:50"]

Olisi kiva, jos jostain saisi farkkuja, jotka EIVÄT ole ihonmyötäisiä.

On se nyt kumma jos ei tuo trendi kuole jo, kun se ihan oikeasti sopii ainoastaan vähintään 175-senttisille hoikille ihmisille. Silloinkin yleensä vain korkeiden korkojen kanssa. Normaalipainoinen näyttää pillifarkuissa valaalta, ja lyhyt entistä lyhemmältä. En ole koskaan ymmärtänyt, kuka käyttää sellaisia ihan omasta tahdostaan?

[/quote]

Nyt on kyllä pakko sanoa, etten kyllä ollenkaan ole samaa mieltä kanssasi siinä, ettäkö tavallinen, normaalipainoinen ihminen muka näyttäisi pillifarkuissa valaalta. Mä ainakin näytän niissä hoikemmalta kuin löysissä housuissa.

Mä vähän luulen, että sä kuulut siihen ihan helvetin kriittiseen vähemmistöön, jonka mukaan kaikki BMI 19:ä skrodemmat naiset pitäisi pukea säkkiin ja työntää vielä pimeään kellariin. Suurin osa muista ihmisistä kuitenkin ymmärtää, että ihmisiä on eri muotoisia, eikä langanlaihaa pyöreämpi ihminen ole suurimmasta osasta ole mitenkään ruma tai hävettävä.

Vierailija
7/7 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 17:55"]

Mä vähän luulen, että sä kuulut siihen ihan helvetin kriittiseen vähemmistöön, jonka mukaan kaikki BMI 19:ä skrodemmat naiset pitäisi pukea säkkiin ja työntää vielä pimeään kellariin. Suurin osa muista ihmisistä kuitenkin ymmärtää, että ihmisiä on eri muotoisia, eikä langanlaihaa pyöreämpi ihminen ole suurimmasta osasta ole mitenkään ruma tai hävettävä.

[/quote]

En kuulu - omakaan BMI ei ole 19 eikä alle! Ja tiedostan, etten näytä hyvältä pillifarkuissa. Sinä voit olla poikkeus sääntöön :)

En myöskään oksentele ihmisten farkkuvalinnoille katukuvassa, tai ylipäätään ole kiinnostunut siitä mitä muilla on päällään. Pelkästään teorian tasolla mietin asiaa :) Mutta mielestäni siitä ei pääse minnekään, että yhdistelmä pillifarkut + matalat kengät saa varsinkin lyhytjalkaisen vartalon näyttämään epäsopusuhtaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi