Täti laittaa muotovaahtoa!
Nämä sanat kuulin äsken uimahallin pukuhuoneessa vierestäni.
Vilkaisin viereeni, siellä tyttölapsi istui penkillä ja tuijotti avoimesti minua ja muita ihmisiä. Kyseli ja äitinsä auliisti kertoi mitä toiset ihmiset tekevät.
Helvettiäkö se kelleen kuuluu, mitä mä päähäni laitan tai mitä muut tekevät pukuhuoneessa.
Kommentit (37)
Onpahan alkuperäisen elämässä kimurantteja ongelmia :( Otan osaa. Ehkä jonain päivänä tuska helpottaa, jaksathan uskoa siihen?
Voimahali ♥
Ilmoitan vain että minä joka väittelin tuon pemssiäidin kanssa en ole alkuperäinen kirjoittaja. Voimia vaan itsellesikin<3
Herra olkoon tukenasi.
Tai vaikka setä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:49"]
Herra olkoon tukenasi.
Tai vaikka setä.
[/quote]
Niin sinunkin setäsi olkoon tukeva <3
Siellä pukuhuoneessahan se Pemssiäidin idiootti pentu pyllisteli muita ihmisiä tädittelemässä.
Ei taida itselläsi olla lapsia.......
Eipä ole eikä Pemssiäideilläkään pitäisi olla.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:57"]
Siellä pukuhuoneessahan se Pemssiäidin idiootti pentu pyllisteli muita ihmisiä tädittelemässä.
[/quote]
Onkos teillä lapsilla käynyt vähän pääsiäislomalla aika pitkäksi kun on noin huonot jutut? Mä en jaksa enkä halua uskoa, että kukaan aikuinen jaksaisi harrastaa noin alkeellista provoilua, ja vielä huonoa sellaista (ei siis edes hauskaa vaikka varmaan itsestänne siltä tuntuukin).
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:08"]
Tuo rouva... eikun neiti... eikun nainen... eikun tyttö... no, ihminen tuossa...
[/quote]
Mikä tahansa noista olisi parempi kuin täti.
[/quote]
Siis sinun mielestäsi? Ei kaikki tykkää tytöttelystäkään, saati et meet jotain "ikäneitoa" sanoo rouvaks...Siinä voi saada korville. Katsos kun sun tapa katsoa maailmaa on vain yksi mahdollinen muiden joukossa :)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:46"]
Ilmoitan vain että minä joka väittelin tuon pemssiäidin kanssa en ole alkuperäinen kirjoittaja. Voimia vaan itsellesikin<3
[/quote]
Sä olet ankea tosikko. Se herpiinapullonainen ( tai mies?) oli taas hauska. Treenaa vähän, niin opit ehkä ymmärtämään sarkasmia tai jos jo ymmärrätkin, niin opit sitten ehkä vastaamaan siihen yhtä hauskasti.
T: Ohis
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:46"]
[/quote]
Sä olet ankea tosikko. Se herpiinapullonainen ( tai mies?) oli taas hauska. Treenaa vähän, niin opit ehkä ymmärtämään sarkasmia tai jos jo ymmärrätkin, niin opit sitten ehkä vastaamaan siihen yhtä hauskasti.
T: Ohis
[/quote]
Muttamutta, minähän olen se kaikkein hauskin tässä ketjussa!
Ankea Tosikko! Ahhhahhhahaaaaaaaa! Opettele vittuilemaan.
Uimahallissa joku lapsi katsoi minua ja sanoi "tuolla ihanalla tädillä on vauva mahassa". Minusta se oli kauniisti sanottu.
Pemssiäiti kilahti
vauva piiloon vilahti
Vauva itkee pelosta
Pemssiäiti selostaa:
hän on kaikkein paras mamma
kunnon äkäpussitamma
SossuTÄTI kiinnostuu
siitäkös Pemssi innostuu
päreiksi paikat pistää
ja hellästi sitten Vauvan nenän niistää.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 13:12"]
"...joo kato toi lumppu ei oo viel tajunnu, et muotovaahtoo käyttää vaa vanhuxet! Ei sitä kantsi ihmetel enempää."
[/quote]
Aivan ihana ihminen kasvaa sun lapsestasi kun noin fiksusti opetat sen ajattelemaan toisista ihmisistä. Suomen tulevaisuuden toivo.
[/quote]
Kiitos, niin ajattelinki. Pääasia ettei vaa tädittele ketää X'D
[/quote]
Onneksi minulla ei ollut kunnia kuulla ihanan pentusi aivopieruja. Ties vaikka seinään olisin heittänyt. Aikamoinen lutka olen!
[/quote]
Höpö höpö ny vaa! Oisin pursottanu herpiinat sun naamal ja sanonu pennul et kato täti ny vähä vaahtoo ku sil o se pemssi ny.
[/quote]
Voi kulta, sinut olisi hakattu lastesi nähden.
[/quote]
Harvinaisen huonot jutut teillä.
ohis