Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä: miten te siedätte tukkatakkujen kampaamisesta aiheutuvaa kipua?

Vierailija
31.03.2013 |

tai mikä auttaa sinua kestämään kivun tai miten lievität kipua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangle teezerille ääni täältäkin. Lapseni ei edes tiedä että takkutukan kampaaminen voi sattua, koska tangle teezeriä on käytetty vauvasta asti.

Vierailija
2/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takkuharjapervo on aktivoitunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan Panacodia.

Vierailija
4/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten synnytyskipua: kestän sen, koska tiedän sen lakkaavan aikanaan. Helpottaa, kun ottaa mahdolisimman vähän hiuksia kerrallaan selvitettäväksi.

Vierailija
5/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tämä olikin vain mainostarkoituksissa tehty provo :(

Vierailija
6/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkulaulannalla olen selvinnyt tähän asti.

Vierailija
7/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?? Eihän tukan kampaaminen satu... jos nyt vähän nipistelee takkujen kohdalla, niin ei sitä kyllä kivuksi voi sanoa... eikös se ole vähän lasten hommaa vinkua, että koskee koskee kun tukkaa harjataan...

Vierailija
8/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 23:05"]

Häh?? Eihän tukan kampaaminen satu... jos nyt vähän nipistelee takkujen kohdalla, niin ei sitä kyllä kivuksi voi sanoa... eikös se ole vähän lasten hommaa vinkua, että koskee koskee kun tukkaa harjataan...

[/quote]

Mä niin komppaan sua!

Vierailija
9/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 23:05"]

[/quote]

Mä niin komppaan sua!

[/quote]

mä niin lyön vaikka vetoa, että teillä ei ole ohut, helposti takkuun menevä tukka (väärä shampoo ja mulla on heti ihan järkyttäviä rastoja tukassa) kiinni herkässä päänahassa. Varsinkin näin kuivassa talvi-ilmassa, ai hemmetti kun se tukan harjaaminen osaa olla ihan hemmetin kivuliasta hommaa! 

Vierailija
10/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 21:14"]

Tangle teezerille ääni täältäkin. Lapseni ei edes tiedä että takkutukan kampaaminen voi sattua, koska tangle teezeriä on käytetty vauvasta asti.

[/quote]

ja täältä myös ääni. Olen tähän päivään mennessä antanut kymmeniä lahjaksi ja kaikki ovat tykänneet. Paras harja ikinä !

Vierailija
11/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkuja ei tule koska käytän Paul Mitchell The Conditioner -hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja TangleTeezer -harjaa jolla selvitän hiukset kosteina, harja levittää samalla hoitoaineen joka paikkaan. Leikkautan myös latvat heti (viimeistään) jos alkavat olla kuivat ja hamppumaiset.

T. Äiti, jolla pitkää, taipuisaa ja ohutta hiusta paljon.

Vierailija
12/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vielä, hiukseni yltävät rintoihin asti, sen pidempänä en niitä jaksaisi hoitaa. Eli suosittelen hankkimaan sen isoimman TangleTeezerin ja The Conditonerin ja ehkä vielä kunnollisen normaalinkin hoitoaineen. Shampoolla ei ole niin väliä kun panostaa kunnon hoitoaineeseen. Mulle riittää pelkkä hiuksiin jätettävä hoitoaine, mutta huuhdeltavaakin voisi lisäksi käyttää, ja välillä jotain hoitoöljyä.

Jos ne ei auta, niin leikkaa hyvä nainen hiukset hieman lyhyemmäksi, tai kestä kipu valittamatta.

Vierailija
13/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ottaa tämä ketju sellaisena kuin se on, eli tuon kyseisen tuotteen markkinointina. Eivät ole siis todellisia vastauksia, vaan kyseinen ihminen myy tuota tuotetta.

Vierailija
14/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuon Tangle Teezerin, mutta se oli tosi surkea. Sillä kampaaminen sattui, eikä takut selvinneet juuri sen paremmin kuin tavallisellakaan kammalla tai harjalla. En suosittele kenellekään mokoman ylihintaisen härpäkkeen ostamista. Tämänkin ketjun kehuvat viestit taitavat olla mainosmielessä tehtyjä.

Vierailija
15/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksu lähes metrinen tukka. Tuolla Tangle teaserilla ei tee mitään. Siinä on niin lyhyet ne piikit, että menee ikuisuus harjata sillä. En pidä siitä, ettei piikit mene kaikkien hiusten läpi. Lapsen ohuisiin hiuksiin se on hyvä. Itse vannon Roger Para-harjan nimiin!

Vierailija
16/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 09:59"]Ostin tuon Tangle Teezerin, mutta se oli tosi surkea. Sillä kampaaminen sattui, eikä takut selvinneet juuri sen paremmin kuin tavallisellakaan kammalla tai harjalla. En suosittele kenellekään mokoman ylihintaisen härpäkkeen ostamista. Tämänkin ketjun kehuvat viestit taitavat olla mainosmielessä tehtyjä.[/quote]

miten tanglella harjaaminen voi sattua ? 

Sulla on varmaan rastat päässä ?

miten jonkun tuotteen kehuminen tuo toiselle palstalaiselld lisätuloja ? Mä ostin omani Briteistä ennen kuin niitä sai Suomesta. Tuskin sen kempparin omistaja täällä käy.

Vierailija
17/25 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sellaista extraleveää harjaa, on todella hyvä! Ostin myös sen tangle teaserin, mutta ainakin oma tukkani on aivan liian paksu sille. Toimii vain päällimmäisiin hiuksiin ja annoin sit lapselle, jolle käy ihan ok.

Vierailija
18/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään kipua  mulle aiheuta. Jos ei sovinnolla selviä, laitan jotain hoitoainetta tai arganöljyä ja sen jälkeen saa selvitettyä kivutta. 

Vierailija
19/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hoitoainesuihketta, joka kesyttää takut heti. Suosittelen lämpimästi! Hiukseni ovat kasvaneet pituutta 15cm, kun tajusin lopettaa hiusten pahoipitelyn.

Vierailija
20/25 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vinkkini: Tangle teezer. Loistava harja. 

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi