Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi FB ehdottaa aina ekana kaverikseni tyyppiä, jonka profiilia en

Vierailija
31.03.2013 |

ole katsonut?

Aina ehdottaa erästä "Mattia". Kun kirjoitan hakukenttään M, "Matti" on ylimpänä, sen jälkeen M-kirjaimella alkavat kaverini ja sitten vasta kirjaimella alkavat muut kaverin kaverit(monen kanssa useita yhteisiä kavereita). "Matin" kansa meillä on yksi yhteinen kaveri. 

Itse en ole koskaan klikannut "Matin" profiilia, eli siitä ei voi johtua.

Sen verran tiedän, että tämä "Matti" oli joskus kiinnostunut minusta.

Käykö se katsomassa usein profiiliani ja siksi FB ajattelee, että tunnemme vai mistä johtuu? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 16:35"]

Hmm. Oletko ollut esimerkiksi puhelimitse yhteydessä henkilöön? Jos olet mös käynyt puhelimellasi FB:ssä ja FB siten tietää, että tunnette? Tai oletko googlannut samalla selaimella häntä, jolla käytät Facea?

[/quote]

Joskus kauan sitten joo viestittelin muutaman viestin hänen kanssaan.

Mutta en ihan tajua miten FB siitä voistietää.

Googlettanut en ole ja ei kai FB oikeasti voi sellasta urkkia.

t.ap

Vierailija
2/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetelly samaa. Mulle tulee lähes aina tietyistä kirjaimista tietyt tyypit listan ylimmäisiksi, ylittää siis jopa kaverit joille juttelen melkeen päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy ei voi olla se , että itse olisi käynyt profiilissa, koska minä en ainakaan koskaan ole käynyt tämän tyypin profiilissa.

t.ap

Vierailija
4/4 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Oletko ollut esimerkiksi puhelimitse yhteydessä henkilöön? Jos olet mös käynyt puhelimellasi FB:ssä ja FB siten tietää, että tunnette? Tai oletko googlannut samalla selaimella häntä, jolla käytät Facea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän