Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkinta-apua

Vierailija
31.03.2013 |

Olen ptiänyt yhteyttä erään miehen kanssa. Välillämme on ehkä ollut flirttiä, tai sitten ei. Vaikea sanoa. Äsken kuitenkin rohkaistuin ja lähetin hänelle tekstarin, jossa sanoin: "Olen iloinen, että sinä olet olemassa." Mies vastasi: "Niin minäkin ;) "

Mitä tuo nyt sitten tarkoittaa? Onko hän iloinen omasta olemassaolostaan vai siitä, että minä olen olemassa. Ääh...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis on ihan oikeasti kiinnostunut, jopa rakastumassa minuun :) Huoleni munauksesta oli täysin turha :)

ap.

Vierailija
2/11 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, sitten tämä samainen mies oli ainoa FB-kavereistani joka tykkäsi Youtube-linkistä. Biisi oli Nobody wants to be lonely (R. Martin & C. Aguillera). Oltiin juuri puhuttu, kuinka tunnen oloni yksinäiseksi erityisesti iltaisin. Tuotakin jäin miettimään, että miksi tyyppi tykkäsi... Olin siis linkittänyt videon juuri "häntä varten", ikään kuin tärpiksi, mutta täysin yleisenä seinälleni ilman mitään nimiä. Miksi aikuisten pitää pelata tällaista peliä, huaaah...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihaa, mies ON kiinnostunut! Hänellä on TUNTEITA minua kohtaan!!

ap. *heittelee kärrynpyöriä*

Vierailija
5/11 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaisi sille miehelle enää mitään. JOS mies on kiinnostunut sinusta ja sinusta ei kuulu enää mitään, HÄN alkaa kyllä miettiä, vastasiko jotenkin tyhmästi.

Jos hänestä ei kuulu mitään, hän halusi vain kohteliaasti vastata jotakin mutta samalla antaa ymmärtää, että EI ole enempää kiinnostunut sinusta.

Vierailija
6/11 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä on silmäniskuhymiö, veikkaisin että tarkoittaa että mies on iloinen siitä että hän itse on olemassa, kuten sinäkin. Mitään päätelmiä siitä onko mies sinusta kiinnostunut vai ei, ei voi tuon perusteella tehdä.

Vierailija
7/11 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en nyt munannut itseäni...

ap.

Vierailija
8/11 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä? Munasinko nyt oikeasti itseni. Tunnen kyllä itseni ihan dorkaksi :/

ap.

Vierailija
9/11 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti olevansa iloinen, että sinä olet olemassa, ja silmänisku  kertoo, että tykkää susta.

Eli ole huoletta. Et munannut. :)

Vierailija
10/11 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin minäkin"... ahahahah, ihana mies! Joo, ota se.

Vierailija
11/11 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoitti olevansa iloinen omasta olemassa olostaan. Et mitenkään munannut itseäsi. Silmänniskuhymiö osoittaa, että mies heitti mielestään hyvän vitsin ja odottaa nyt sinulta kehuja siitä. En kyllä vielä tuon perusteella uskalla luvata, että mies olisi umpirakastunut sinuun, muttaa näyttää ainakin pitävän sua ihan hauskana ja huumorintajuisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi