Missäpäin maailmaa olisi helmikuussa lämmintä?
Viimekuussa olimme Thaimaassa mutta ensivuonna...budjetti ei ole rajaton, max7000e tällä kertaa. Toinen vaihtoehto olisi lähteä reissuun elokuussa mutta toisaalta keskellä talvea olisi kivempi..
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 14:46"]
Dubai, Singapore, Malesia, Bali. Ihania paikkoja kaikki! Dubaihin vielä inhimillinen 6h lento! Karibiakin voisi kiinnostaa.
Egyptiä en suosittele varauksetta, olen siellä 2x ollut ja se riittää mulle. Toki ne nähtävyydet (Luxor ja Kairo) on must kerran elämässä.
[/quote]
Ja mikä vika egyptissä on? itse olen käynyt siellä 4 kertaa 1vko reissuilla ja nyt tulossa 2vko reissu. Kaupustelijat on oma luokkansa mutta niiltä pitää osata sulkea korvat.Vatsa pöpö ei ole kertaakaan iskenyt. aurinkoa riittää ja lento ok pituinen
[/quote]
Vatsapöpöä ei tullut meillekään se ei ole ongelma. Väsyin vain siihen "ählämikulttuuriin" ja huijaamisyrityksiin. Meillä oli toisella kertaa keskinkertainen hotelli ja puolihoito ja oli yllättävän vaikeaa löytää Hurghadasta ravintoloita. 12 vuotta sitten oli paremmin tarjontaa...
Aurinko oli erittäin ok, nähtävyydet hienoja Luxorissa ja Kairossa mutta vähän rannalla häiritsi kun veneet tyhjensivät septitankin merellä ja jätökset ajautui rannalle....
Se maa on nähty. Kyllä nuo muut mainitsemani menee kirkkaasti edelle, niihin voin palata aina uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 15:56"]
Dubai, Singapore, Malesia, Bali. Ihania paikkoja kaikki! Dubaihin vielä inhimillinen 6h lento! Karibiakin voisi kiinnostaa.
Egyptiä en suosittele varauksetta, olen siellä 2x ollut ja se riittää mulle. Toki ne nähtävyydet (Luxor ja Kairo) on must kerran elämässä.
[/quote]
jos menee singaporeen ja haluaa rauhallisen rantahotellin kaupungin ulkopuolella, voin suositella tätä:
http://www.shangri-la.com/singapore/rasasentosaresort/
[/quote]
Kiittää vinkistä seuraavaa reissua varten! Viimeksi olimme Shangri-Lassa siinä Orchad roadin päässä (Orange Grove 22). Siellä oli kyllä parhaat ruuat hotelleissa ikinä! Aamiaisellakin sai dim-sumeja, sushia, paistettua riisiä ja mitä aasialaista pystyi vain kuvittelemaan, eurooppalaista tietenkin ja jenkkityyliin oli donitsi- ja jäätelöbaarit löytyi myös.
Suosittelen lämpimästi egyptiä ja siellä ehdottomasti All Inclusive
Ja kurkkaa nyt 10pvä.n ennuste :)
Aurinko ainakin takuulla siellä paistaa!
karibia, dubai, intia, singapore, aussi, hawaii, jne jne
Kap Verde ja siellä ennemmin Salin saari kuin Boa Vista. Helmikuussa siellä saattaa vielä olla jonkun verran hiekkamyrskyjä, maaliskuu olisi turvallisempi siltä kannalta. Kap Verdelle pääsee Finnmatkojen kautta All Inclusivena tiettyihin hotelleihin. Ainoa negapuoli on heidän kiduttava lomalentonsa sinne...
Suosittelen Etlä-Afrikkaa, ja Kapkaupugin ympäristöä.
Päiväntasaajan seutu: varma lämpö
Karibialla oli oikein lämmintä siinä kuukausi sitten, suosittelen.
[/quote]
jos menee singaporeen ja haluaa rauhallisen rantahotellin kaupungin ulkopuolella, voin suositella tätä:
http://www.shangri-la.com/singapore/rasasentosaresort/
[/quote]
Ja mikä vika egyptissä on? itse olen käynyt siellä 4 kertaa 1vko reissuilla ja nyt tulossa 2vko reissu. Kaupustelijat on oma luokkansa mutta niiltä pitää osata sulkea korvat.Vatsa pöpö ei ole kertaakaan iskenyt. aurinkoa riittää ja lento ok pituinen