Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä en koskaan jaksa mitään? Muita?

Vierailija
31.03.2013 |

Haluaisin ja voisin rahan puolesta harrastaa jotain, mutta koskaan en jaksa viedä mitään loppuun asti - innostus lopahtaa. Haluaisin ja voisin käydä enemmän teatterissa ja elokuvissa mutta en käy. Haluaisin opetella tekemään uusia asioita, mutta en opettele. En tajua, mikä minua vaivaa! 

Olen tyytymätön, mutta en jaksa, siis fyysisesti jaksa tehdä mitään. Vuoden alusta aloitin pilateksen, se tekee todella hyvää minulle (ja varsinkin minun lantionpohjanlihaksille) mutta tuntuu, että pilates-päivänä jäisin mieluiten vain kotiin. Ja jos jään, on sellainen olo kuin lintsaisi koulusta. 

Miten tästä pääsee pois?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jaksan roikkua netissä. kaikki muu vaatii suurta ponnistelua. hienot ilmat olleet päiväkausia, ei jaksa raahautua ulos.

Vierailija
2/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma.

Ei vaan ole voimia hengittämistä vaativampaan toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku sairaus, joka vie voimia? Minäkään en koskaan jaksanut mitään. Sairastan pehmytkudosreumaa, ja kun siihen löytyi toimiva ruokavaliohoito, myös jaksamiseni parani. Eli ihan ensin ruokavalio ja riittävä uni, ja tietenkin se mahdollisten sairauksien poissulkeminen.

Vierailija
4/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Nuorempana ei haitannut, koska olin tyytyväinen laiskamato, joka röhnötin vapaa-aikani sohvalla. Mutta nyt keski-iässä on alkanut pitkästyttää se ainainen kotona lusmuilukin, mutta ei JAKSA mitään muutakaan. Olen aloittanut monia juttuja mutta aina ne on tympäisseet kuitenkin ja tuntuneet rasitukselta. Olen kai kroonisesti tyytymätön, en jaksa olla kotona enkä jaksa tehdä mitään muutakaan. 

Mulla ei tosin ole kyse fyysisestä väsymyksestä niinkään vaan jonkinlaisesta henkisestä velttoudesta.

Vierailija
5/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen välillä syyttänyt tuosta olotilasta masennusta, mutta kai se on enemmän luonteenpiirrre, koska on kestävyt vuosia...

Vierailija
6/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vaivaa täälläkin. Sehän tässä eniten harmittaa, että oletettavasti olo parantuisi syömällä paremmin ja liikkumalla enemmän, muuta kun en jaksa. Ruoan on oltava mahdollisimman helppoa, en jaksa paljon silputa ja raastaa...

Vierailija
7/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 12:42"]

Haluaisin ja voisin rahan puolesta harrastaa jotain, mutta koskaan en jaksa viedä mitään loppuun asti - innostus lopahtaa. Haluaisin ja voisin käydä enemmän teatterissa ja elokuvissa mutta en käy. Haluaisin opetella tekemään uusia asioita, mutta en opettele. En tajua, mikä minua vaivaa! 

Olen tyytymätön, mutta en jaksa, siis fyysisesti jaksa tehdä mitään. Vuoden alusta aloitin pilateksen, se tekee todella hyvää minulle (ja varsinkin minun lantionpohjanlihaksille) mutta tuntuu, että pilates-päivänä jäisin mieluiten vain kotiin. Ja jos jään, on sellainen olo kuin lintsaisi koulusta. 

Miten tästä pääsee pois?

[/quote]Joo mä oon patalaiska. Jaksan sentäs urheilla ja jonkun verran siivota ja antaa huomiota lapsille + pyykätä ja täyttä tiskikonetta. Teen 8 h töitä päivässä ja väsyttää kamalan helposti joka päivä. Syön kyllä thyroxinia kilpirauhasen vajaatoimintaan ja hoitotasapainoa vasta haetaan.

Olen myös kamalan tylsä ja mielikuvitukseton tyyppi. Huumoriontajuni on outoa. Onneksi mieheni kuitenkin ymmärtää.

Sotken myös. En osaa "laittaa tavaroita paikoilleen ja siivota jälkiä" eli turhaan teen lisätyötä itselleni. Kirjoittelen turhia viestejä av:lle ja olen muutenkin täällä turhaan. En keksi hauskoja provoja.

Vierailija
8/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 13:25"]

mä jaksan roikkua netissä. kaikki muu vaatii suurta ponnistelua. hienot ilmat olleet päiväkausia, ei jaksa raahautua ulos.

[/quote]

sama juttu täällä

Vierailija
9/9 |
31.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lisää vielä: Ja energiapakkausten kanssa olen aina törmäyskurssilla. Ne ei tajua, jos vire ei riitä niin se ei vaan riitä. Onneksi mieheni ei ole sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän