Sivut

Kommentit (1260)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tääl on järkyttävästi alapeukkuja niin ehkä blogissa on järkyttävästi kannattajia.

Henna sähän voisit ruveta tienaamaan sun blogilla ne harrastusrahat? Sun blogias seuraa niin moni! Tienaat enemmän kuin tölkeillä!

Tarviisit 4000 tölkkiä että saat kaipaamasi tonnin.
Blogissa sen saa nopeammin

Hennan kannattaisi ruveta vieläkin tekemään niitä youtube videoita. Sieltä saisi uusia ystäviä, haluamaansa huomiota ja mahdollisesti tulojakin jos saisi riittävästi katsojia. Live lähetyksiäkin voisi pitää niin ihmiset voisivat lahjoittaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H ei ole kehitysvammainen

Ok, mielisairaan pilkkaaminen porukassa on sitten hyväksyttyä? Jompi kumpi hän on.

Mun mielestä on vaan hyvä, että Hennasta kirjoitetaan samalla tavalla miten hän itse kirjoittaa muista! Me mammat ei sentään olla menty niin pitkälle, että lähetettäisiin Hennan kotiin jotain. Samaa ei voi Henzusta sanoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H ei ole kehitysvammainen

Ok, mielisairaan pilkkaaminen porukassa on sitten hyväksyttyä? Jompi kumpi hän on.

Ei hän ole mielisairaskaan.

Onko susta oikein se mitä Henna tekee?

Ollaan VUOSIA YRITETTY AUTTAA HYVÄLLÄ,MUTTA EI OLE MENNYT KUULEVIIN KORVIIN, JOTEN YRITETTIIN EHKÄ TYPERÄÄ TAPAA, MUTTA SANONTA MENEE "JOS EI HYVÄLLÄ NIIN PAHALLA"

Jotain pitää yrittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on typeräjuttu?

Kiusaamiset esim syyttämällä blogistia lesboksi, juopoksi, mummoksi ja lihavaksi.

Onhan se blogisti itsekin myöntänyt olevan lihava?

Pitäskö valehdella ja snoa laihaksi?

Vierailija

"Ollaan samanluonteiset ja samoista asioista kiinnostuneet mutta siitä koitui ikävääkin nimittäin se kun oltiin yhesti kiinostuttu samasta miehestä jopa "sillä tavalla" niin meni meillä välit sillon överiksi sen takia osittain ja osittain siksi kun laitoin liikaa viestejä. Mutta en ole hyljännyt vanhaa ystävää vaan jos hän lukee tätä niin hän on tervetullut minun luona käymään millon vaan kotona olen."

Ei Henna, se ei ollut mikään suuri kolmiodraama vaan sinä kuolasit onnellisesti naimisissa olevan miehen perään, ja se mies ei ollut sinusta pätkääkään kiinnostunut eikä ollut missään vaiheessa jättämässä tai pettämässä vaimoaan sinun vuoksi ja nämä molemmat tiesivät sen varsin hyvin. Koko juttu oli pelkästään kiusallinen ja naurettava niiden mielestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on typeräjuttu?

Kiusaamiset esim syyttämällä blogistia lesboksi, juopoksi, mummoksi ja lihavaksi.

HILJAA! Jos kadulla kävelee vastaan lihava nainen niin menetkö haukkumaan lihavaksi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Ollaan samanluonteiset ja samoista asioista kiinnostuneet mutta siitä koitui ikävääkin nimittäin se kun oltiin yhesti kiinostuttu samasta miehestä jopa "sillä tavalla" niin meni meillä välit sillon överiksi sen takia osittain ja osittain siksi kun laitoin liikaa viestejä. Mutta en ole hyljännyt vanhaa ystävää vaan jos hän lukee tätä niin hän on tervetullut minun luona käymään millon vaan kotona olen."

Ei Henna, se ei ollut mikään suuri kolmiodraama vaan sinä kuolasit onnellisesti naimisissa olevan miehen perään, ja se mies ei ollut sinusta pätkääkään kiinnostunut eikä ollut missään vaiheessa jättämässä tai pettämässä vaimoaan sinun vuoksi ja nämä molemmat tiesivät sen varsin hyvin. Koko juttu oli pelkästään kiusallinen ja naurettava niiden mielestä.

No onko lesbo!

Vierailija

Noista Mervi-jutuista iso osa on oikeasti hauskoja vaikkei niitä ajattelisikaan Henna-parodiana. Parodiana taas ne on joko ilkeitä tai vielä hauskempia riippuen omasta näkökulmasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on typeräjuttu?

HILJAA! Jos kadulla kävelee vastaan lihava nainen niin menetkö haukkumaan lihavaksi!

Eri asia. Sinä haukut av-mammoja, joten miksei av-mammat saa antaa takaisin?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat