Vierailija

Voisitko alkaa tutustumaan täysin tuntemattomaan ihmiseen? Nyt puhutaan siis saman sukupuolen edustajista.

voisitko?
voisin jos vaikuttaa normaalilta
voisin jos vaikuttaa normaalilta
93.1%
voisin keneen tahansa
voisin keneen tahansa
6.8%
Ääniä yhteensä: 410

Sivut

Kommentit (1260)

Vierailija

En hyväksy ystäväksi ihmisiä, joita en tunne livenä. Viimeksi tällä viikolla tuli ystäväpyyntö joltain, joka ilmeisesti on ystävän ystävä, ihan suomalainen nainen, mutta en muista tavanneeni joten hylkäsin pyynnön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En hyväksy ystäväksi ihmisiä, joita en tunne livenä. Viimeksi tällä viikolla tuli ystäväpyyntö joltain, joka ilmeisesti on ystävän ystävä, ihan suomalainen nainen, mutta en muista tavanneeni joten hylkäsin pyynnön.

Ystäviä on liikaa?

Vierailija

Nyt tarkoitan siis että ottaisi ihan viestin kanssa yhteyttä. Kertois itsestään ja haluis olla ystävä myös netin ulkopuolella.

Ap

Vierailija

Jos puhutaan nyt täysin itselleni tuntemattomasta ihmisestä (eli emme siis ole esim. samassa facebook-ryhmässä tai meillä ei ole yhteisiä tuttuja), niin ei, en hyväksyisi kaveripyyntöä enkä lähtisi tutustumaan lähemmin. Olen joskus ollut avoimempi tuntemattomien kaverustumisyrityksille mutta suurin osa heistä on osoittautunut epätasapainoisiksi, tungetteleviksi ja ripustautuviksi. Kaikki ominaisuuksia, joita en edes hyvänpäiväntutussa saati ystävässä arvosta. Yleensä taustavaikuttimena on ollut epätoivoinen tarve saada "joku" kaveriksi eikä minuun ole välttämättä edes haluttu tutustua omana itsenäni.

Vierailija

No kyllä ihmettelisin, enkä kyllä taitaisi pitää normaalina. Ei minua ainakaan edes tuntemani ihmiset ole pyytäneet kaveriksi, joten miksi joku uppo outo haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ystäviä on liikaa?

Riittävästi. Mitä minä tekisin virtuaaliystävällä, jota en oikeasti tunne?

Vierailija

Olen saanut fb-ryhmien kautta ystäviä. On tullut ilmi että asutaan lähekkäin, kumpikin kaipaa seuraa ja on sitten sovittu että tavataan livenä. Tämä on se tapa jolla facessa voi saada ystäviä. Jos tuntemattomalta tulee joku yhteydenotto ilman mitään ryhmän kautta edes kontaktia, ajattelen että kyseessä on huijari. Näitä on facessa paljon ja käyttävät myös suomalaisia nimiä.

Vierailija

Typerät vastausvaihtoehdot. Vastaan "En olisi kenenkään tuntemattoman kaveri". Nykyään netissä on kaikenmaailman kalastelijoita, jotka yrittävät onkia ihmisistä somen kautta tietoa. Joskus näin dokkarin tyypeistä, jotka valitsivat kämpät joihin murtautuvat ihmisten sometilien perusteella (ihmiset yleensä julistavat milloin lähtevät lomalle, ts. reitti varkaille selvä). Myös kaikenmaailman huijareita jotka keksivät mitä mielenkiintoisimpia tapoja höynätä muita. Siksi itse valitsen kavereiksi vain ihmisiä, jotka tunnen live-elämästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ystäviä on liikaa?

Riittävästi. Mitä minä tekisin virtuaaliystävällä, jota en oikeasti tunne?

Voit alkaa tutustumaan ja saada uuden parhaan ystävän. Voisitte olla todella läheisiä. Mennä uimarannalle syömään tai minne tahansa. How knows? Voisitko jättää tilaisuudne käyttämättä? Mä en vois koska oon yksinäinen.

Ap

Vierailija

No en. Aikaisemmin olin sitä mieltä että mikäettei kunnes löysin erään ”suositun bloggaajan” blogin.
Sit mä mietin että kuinka pienestä sitä voisikaan saada elämäänsä sellaista ylimääräistä ärsykettä..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat