Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just, että oon ehkä lesbo. Tai ainakin bi.

Vierailija
22.03.2013 |

Mies on ja kolme lasta. Seksi miehen kanssa ei ole enää hetkeen kiinnostanut ja olen kovasti pohtinut, mistä se johtuu. En ole ihan varma.

En ole koskaan mitenkään kammoksunut ajatusta naisen kanssa olemisesta, mutta en ole aiemmin myöskään tuntenut kovasti kiinnostustakaan. Nyt minua on alkanut kovasti kiehtoa ajatus tietynlaisista vähän maskuliinisista naisista. Perinteiset naiselliset naiset ei kiinnosta.

Eipä tässä mitän hätää ole, tuskin viitsin eroa tämän takia pohtia. Harmittaa vaan, kun en pääse ikinä kokeilemaan naisen kanssa olemista "silleen", kun en viitis kuitenkaan pettää miestäni. Ois pitänyt testata ennen vakiintumista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan loppujen lopuksi kyse edes lesboudesta, jos miehekkäät naiset kiinnostavat? Vai pidätkö heitä tavallaan miehinä?

Kiinnostaako lesboja yleensä kaikenlaiset naiset, vai joko maskuliiniset tai feminiiniset?

Vierailija
2/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikkia naisia kiinnosta toiset naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa toteuttaa omia halujaan, voi olla että sulle selviää, että haluat olla vain naisten kanssa tai voi olla, että tajuat, että seksi naisten kanssa on kiihottavaa, mutta haluat olla suhteessa vain miesten kanssa. tai jotain siltä väliltä.

toteutin itse haaveeni seksistä naisen kanssa ja vaikka petin miestäni sen kerran, ei kaduta hetkeäkään. seksi oli ihanaa, mutta en ihastu naisiin. 

Vierailija
4/8 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liiankin tutulta... Itse tosin olen tiennyt jo nuoresta asti, että olen bi. Kuitenkin menin naimisiin miehen kanssa ja perustimme perheen. Koko ajan on silti ollut jotenkin levoton olo. Olen etsinyt tiedostamattani jotain suurempaa... kunnes se sitten tuli kohdalle. Rakastuin palavasti naiseen, joka ei edes ollut tiennyt olevansa bi. Hän on myös perheellinen. Kohtasimme, ihastuimme... Meidän oli vain tarkoitus "kokeilla" naisten välistä seksiä, mutta toisin kävi. Rakastuimme syvästi. Olemme olleet kohta vuoden yhdessä, mutta silti olemme vielä naimisissa molemmat tahoillamme. Miehemme tietävät meistä. Hyväksyivät aluksi, mutteivät enää... Tilanne on kaikin puolin raastava ja olen usein ihan neuvoton. Tiedän, että tuo nainen on elämäni rakkaus, enkä koskaan tule samanlaista kohtaamaan. Haluan häntä kaikin tavoin koko ajan. Hän tuo päiviini valon ja elämääni tarkoituksen.

Vierailija
5/8 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi mulla, perheenäidillä muutama vuosi sitten. Naimisissa olen miehen kanssa edelleen, ihan onnellinen liitto meillä on, kai. En halua rikkoa lapsilta perhettä ja voin elää näinkin. Silti, jos nyt saisin valita, en edes vilkaisi miehiin päin. Minua tosin ei maskuliiniset naiset kiinnosta, vaan ihan perinteiset.

Vierailija
6/8 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis varmaan puhua miehen kanssa? Jos vaikka sitä ei haittais, että seikkailisit vähän nyt.

Vierailija
7/8 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄÄÄÄK SORI!!!!!

Vierailija
8/8 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että aina tottuu siihen, mitä on jo saanut, kun se on turvattua. Tuskin ihminen tuossa suhteessa muuttuu hirveästi, omat painotukset vaan saattavat muuttua vahvasti ja kun mies on jo takataskussa, se tarve saattaa hävitä välillä olemattomaksi. Sama saattaisi käydä toisinpäin, jos olisit naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän