Kuinka pitkä vesirokkosairassuma teillä kolmelapsisislla perheillä oli?
Kaikki putkeen samaan aikaan vai kuusi viikkoa valvomista?
Kommentit (5)
Meillä sairastui ensin yksi ja kahden vkon päästä kaksi.
Ensin sairastui yksi ja hänen takiaan olin pois töistä 4pv, sitten kahden viikon päästä sairastui 2 ja olin taas 4 pv pois. Jouduin pomon puhutteluun nåiden poissaolojen vuoksi vaikka mulla oli lääkärintodistus. Edelleen oon katkera siitä että sain potea syyllisyyttä tuosta.
Vieläkin vaikka mulle tulisi vain 1 sairaspäivä silloin tällöin, niin poden siitä huonoa omaatuntoa kiitos vittumaisen pomon.
Meillä kaikki ovat saaneet rokotteet heti kuin mahdollista, mutta kaverin perheessä sairastivat kaikki peräkkäin. Heti kun yksi alkoi toipua niin seuraava sairastui.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:32"]
Ensin sairastui yksi ja hänen takiaan olin pois töistä 4pv, sitten kahden viikon päästä sairastui 2 ja olin taas 4 pv pois. Jouduin pomon puhutteluun nåiden poissaolojen vuoksi vaikka mulla oli lääkärintodistus. Edelleen oon katkera siitä että sain potea syyllisyyttä tuosta.
Vieläkin vaikka mulle tulisi vain 1 sairaspäivä silloin tällöin, niin poden siitä huonoa omaatuntoa kiitos vittumaisen pomon.
[/quote
Ymmärrän pomoasi hyvin. Tuo olisi ollut rokotteella vältettävissä nykypäivänä.
No meillä oli vain kaksi lasta, mutta peräkkäin tulivat. Eli ensin toinen sairasti, ja kun pääsi kouluun (ekaluokkalainen) niin seuraavana päivänä sairastui pikkuveli. 2-3 viikkoa meni siis siinä... isommalla meni aika nopeasti ohi, eikä näppyjä tullut paljon, mutta pienemmällä oli pitkä ja paha tauti. Onneksi on nyt ohi!!