Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkainen miehen ensirakkaudesta

Vierailija
22.03.2013 |

Minulla on kiusallinen ongelma. Olen nimittäin äärimmäisen mustasukkainen poikaystäväni exästä joka oli tämän ensirakkaus. Olimme todella hyviä ystäviä tämän exän kanssa ennen ku aloin poikaystäväni kanssa seurustelemaan. Poikaystäväni ja tämä ex seurustelivat alle puoli vuotta ja viikko eron jälkeen minä aloin seuristelemaan pojan kanssa. Poika ystäväni menetti myös poikuutensa tälle naiselle Ja he erosivat koska tämä ex petti poikaystävääni. yritän aina kertoa poikaystävälleni miten pahasti asia vaivaa mieltäni,mutta hän ei kommentoi oikein mitään. Toivoisin että hän esim. Vannoisi rakkauttaa minua kohtaan tai jotain muuta vastaavaa mutta mies on van hiljaa ja hetken päästä on kuin mitään ei olisikaan tapahtunut. Olemme seurustelleet muutaman vuoden ja tiedän että mies rakastaa minua,mutta en kestä ajatusta miehestäni ja exästä yhdessä. Liikuttiin myös heidän seurustelu aikana jonkin verran samoissa porukoissa ja minusta tuntuu että sain jo sillon tietää liikaa heistä.. joskus typeränä olen kysellyt jotain asioita mieheltäni heihin liittyen ja mies on vastannut ja valehdellut kaiken,miksi mies valehtelee eikä kerro totuutta? Minulla ei oikeastaan olisi syytä olla mustis mutta tämä asia taitaa olla aivan liikaa minulle,en edes voi selittää minkälaisia tunteita tuo asia minussa herättää..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh......hä......no ei tunneta vieläkään.Sulla on väärä henkilö nyt hakusessa.En oo koskaan tunnenutkaan exien nykyisiä naisia.En ketään.En oo yhdenkään exän kanssa missään tekemissä.Mulla on sellainen asenne että katkon kaikki välini ex-miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi