Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kukaan muu ilmaista surunvalittelunsa Eerikan äidille?! Mä

Vierailija
22.03.2013 |

peräänkuulutin teitä jo tuossa toisessa ketjussa, mutta järkyttävän hiljaista oli. Mä aion jokatapauksessa sinne päin yhteyttä ottaa, ja te ottakaa yhteyttä jos on muita halukkaita samalla asialla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, vaikka mielessä tämä lapsi onkin. En tunne häntä, enkä hänen perhettään. Olisi jotenkin "olen hyvä ihminen" meininkiä, jos vieraalle ihmiselle surunvalitteluja laittaisin. Eiköhän sitä äitiä ole mediassa jo tarpeeksi kiusattu.

Vierailija
2/5 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan siksi, kun on "mediassa kiusattu". Ehkä erehdyn, mutta voisin luulla häbntä lohduttavan se, että on paljon meitä muita äitejä, jotka emme häntä tuomitse ja otamme osaa tragediaan, jota ei yhdenkään äidin pitäisi kohdata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä otanko, mutta tätä kautta voisin sellaisen esittää. Minun empatiani äiti saa ihan täysillä. Selvästi näillä parjaajilla on vakavia mielenterveysongelmia eli ne huomiokommentit kannattaa vain ignoorata, samaa suosittelen bioäidille.

Jokainen normaali äiti ymmärtää, miten kamalaa on menettää lapsi ja tuolla tavalla. Tämä saa kyynelet omiin silmiin vaikka ei ollut oma. Itsekin olisin aiheesta kertonut lehdessä ihan siksi, että maineeni olisi puhdistunut. Äidistähän koko ajan puhutaan mediassa, mutta niin, että äidin on määritellyt Touko Tarkki. Kukas helvetti sellaiseen alistusi loputtomiin? En minä ainakaan tuossa tilanteessa.

Osanottoni Eerikan kuolemasta sinulle tytön äiti, joka yritit auttaa tytärtäsi kaikin keinoin. Tyttösi tiesi kuoleman hetkellä, että sinä rakastat häntä ja se on pieni lohtu tässä muuten niin mustassa tragediassa. Sinulla oli kaunis ja ihana tyttö, joka toivottavasti elää nyt enkelinä ja vapaana Taivaassa. R.I.P. Eerika!

Vierailija
4/5 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua. Susanna ei päästänyt edes isän puoleisia isovanhempia hautajaisiin. Kehtaa mennä vielä lehteen rahastamaan surullaan. Mutta ei kehtaa kuitenkaan naamaansa näyttää. Kuka tahansa medialukutaitoinen tajuaa että tuossa asiassa on jotain pahasti vialla.

Vierailija
5/5 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 11:38"] Sinulla oli kaunis ja ihana tyttö, joka toivottavasti elää nyt enkelinä ja vapaana Taivaassa. R.I.P. Eerika! [/quote]

Mitä tulee kun yhdistää koprofiilin ja pedofiilin? Henkilö, joka mässäilee Eerikan tapauksella hamaan maailman tappiin asti. Jos heistä riippuu, Eerika ei ikinä saa levätä rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi