Ihastuneen käyttäytymisestä
Allekirjoitatko väitteen, että on helpompi puhua ihmisellle, johon ei ole ihastunut (vastakkainen sukupuoli) kuin ihastuksen kohteelle. Entä seurassa kun on monta paikalla, katsekontaktin ottaminen muihin onnistuu, mutta pelkää katsoa ihastumisen kohdetta silmiin ja katse välttelevä?
Kommentit (4)
itse vaivaannun yleensä vain jos näen toisesta, että on vaivautunut.. toivottavasti eivät kuvittele että olen ihastunut, sillä tuosta tilanteesta on todellakin ihastumisen ainekset kaukana.. ei ihmiseen voi tutustua jos ei molemmat osaa olla luontevasti! se on silloin jotain omassa päässä pyörivää tarinaa jos muuta kuvittelee..
Ehkä on alkanut miettimään et mitä helvettiä mä ton kans teen tai joku piirre alkanut ärsyttää .jos peli ei vaan nyt kiinnosta jatketaan sit joskus(kun hänelle sopii) olet harrastus
Mulla nuo ei päde. Minä päinvastoin katselen poikkeuksellisen paljon suoraan silmiin ja etsin katsekontaktia, jos ole johonkin ihastunut. Ja pyrin puheillekin heti kun mahdollista, ja juttu kyllä sujuu.
Mutta tiedän että osalla ihmisistä tulee tuollainen ilmiö,, että yleensä ei-ujo ihminen alkaa arastella ihastuksen läsnä ollessa. Itselläkin tuota oli teininä, mutta aikuisella iällä ei ole ollut.