Olen julkkis (ehkä tasoa 80), haluatko kysyä jotakin?
Lehden kansikuvassa on ollut kaikkiaan 13 kertaa, näistä 4 kertaa ainoana kuvana.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Taidat olla joku Seiska-lehti -tyylinen julkkis. Laatulehdissä on aina vain yksi kuva kannessa.
Iltapäivälehdissä on joskus useampia. En taida olla seiskalehden materiaalia.
Case in point, vai ovatko ip-lehdet mielestäsi laatulehtiä? Et vastannut kysymykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Taidat olla joku Seiska-lehti -tyylinen julkkis. Laatulehdissä on aina vain yksi kuva kannessa.
Iltapäivälehdissä on joskus useampia. En taida olla seiskalehden materiaalia.
Jos et ole seiskajulkkuihin päätynyt niin sulla on sitten asiat vielä hyvin. Mutta toisaalta epäilen että voitko silloin olla niin tunnettu kuin arvioit olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tason 80 julkkis?
Tämän takia avasin aloituksen. Onko kyseessä joku prosentti, kuten invaliditeetti? Kuka näitä julkkistasoja määrittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ehkä karmeinta mitä voi ikinä tapahtua on julkisuus. En ymmärrä kuka haluaisia asua lasitalossa puolustuskyvyttömän asemassa. Tai ymmärrän hyvistä ansioista ollen esillä ja pitäen yksityiselämän yksityisenä, muuten en ollenkaan, enkä kuninkaalliseksi ryhtymistä esille en. Koko elämä valuu viemäristä lukkojen takana.
Lomaillen Virgin Islandseilla ja ratsastellen. Mutta sähän väännätkin mieluummin pienipalkkaista suoritusduuniasi. 😂
Mahdatko tarkoittaa neitsytsaaria? Se taipuu hurjan paljon paremmin kuin "islandsit" : Saarilla, saaret jne. aika huippua tämä kotimainen!
Kivaa vaihtelua provoihin, mutta kannattaisi täkyttää enemmän, muuten ei pysy mielenkiinto.
Oletko turha julkkis? Vai oletko oikeasti saavuttanut jotain omilla teoillasi?
Paljasta mitä olet kommentoinut täällä jossain muissa ketjuissa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut muutaman kerran parin lehden kannessa ja pitkissä ketjuissa täällä. Kukaan ei silti varmaan enää edes muista minua. Mikä on lähinnä hyvä juttu, julkisuus on varmasti pidemmän päälle aika rasittavaa.
"Muutaman kerran parin lehden kannessa". Just.
Tekeekö koskaan mieli käyttää ”ettekö tiedä kuka minä olen”-korttia? Ja jos tekee, niin millaisissa tilanteissa?
Ystäväni sattuu olemaan saman niminen kuin yksi Suomen tunnetuimmista julkkiksista. On aina joskus saanut esim. puhelimessa tilatessaan pientä extraa vaikka hotellihuoneeseen ennen kuin paikan päällä on paljastunut ettei kyse ollutkaan siitä julkkiksesta. Eli tarjotaanko sinulle automaattisesti jotain etuja vai onko tuo vain kovan tason julkkiksille tapahtuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ehkä karmeinta mitä voi ikinä tapahtua on julkisuus. En ymmärrä kuka haluaisia asua lasitalossa puolustuskyvyttömän asemassa. Tai ymmärrän hyvistä ansioista ollen esillä ja pitäen yksityiselämän yksityisenä, muuten en ollenkaan, enkä kuninkaalliseksi ryhtymistä esille en. Koko elämä valuu viemäristä lukkojen takana.
Lomaillen Virgin Islandseilla ja ratsastellen. Mutta sähän väännätkin mieluummin pienipalkkaista suoritusduuniasi. 😂
Eikö muut kuin julkkikset voi viettää kivoja lomia? Tai tienata hyvin? Tai eikö pienipalkkainen duunari voi olla aidosti onnellinen elämässään? Onneen ei muuten oikeasti vaadita lomia neitsytsaarilla tai muutakaan erityistä.
Muulla alalla. Olen hieman vanha(naikainen), enkä ole varsinaisesti somessa.