Vierailija

Ootteko syöny näitä pillereitä? Poistaako ne oikeasti tän ahdistuksen ja millanen olo siitä tulee? 

Sivut

Kommentit (26)

Menee vajaa tunti, kun alkaa vaikuttaa. Ahdistus poistuu ja tulee rentoutunut, mukava olotila. Riippuu ihmisestä, kauanko se kestää, itse otan vain yötä vasten joskus pillerin ja sillä myös nukun kuin tukki. Seuraavan päivän iltapäivänä vaikutus alkaa haihtumaan itsekseen, väsynyt olo voi jäädä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä kokeilin nukkumiseen. tuli ihan skitso olo seuraavana päivänä, joten en käyttäny, lisäksi ei auttanu mun unettomuuteen, lopetin kokonaan. toisaalta mun ahdistus hävisi kokonaan ja olin aivan ihmeissäni, toisaalta mun elämöstö poistui monta monta stressitekijää ja nykyään oonkin paljon onnellisempi, tasapainoisempi ja keskittymiskyky on parempi, esimerkiksi jaksan katsoa tv-ohjelmaa rauhassa ilman, että käy tunnin aikana monta kertaa asioilla.

mieti, mikä asia aiheuttaa sun ahdistuksen ja koeta poistaa se elämästäsi tai pienentää tätä ongelmaa.

mulla ehkä oli myös liian pieni annos 7,5-15mg, kunnon skitsothan käyttää paljon isompia annoksia tuolla psykiatrisella puolella, en myöskään halunnu tulla riippuvaiseksi tästä lääkkeestä.

kokeileppa syödä myös vitamiineja, jotka vaikuttavat aivoihin, esimerkiksi e-epa 1000-1500mg pv, alkaa vaikuttamaan pari kuukauden kuluessa, vaikuttaa mielialaan, keskittymiskykyyn ym, voit lukea aiheesta tri tolosen sivuilta, miten uskomatttomia tuloksia sillä on saatu mm.psykkosipotilaiden hoidossa. itse olen syöny useita vuosia ja en missään nimessä aio lopettaa, vaikutus on selvä ja erittäin positiivinen, 1000mg/pv nyt syön.jos ostat tuota puhdasta e-epaa, jossa ei oo dha.ta, osta sitä tolosen, mun mielestä parempaa ku markettien myymä leaderin e-epa, tolosen epaa on tutkittu labrassa, mutta leaderin ei ja mun mielestä tolosen epa vaikuttaa minuun paremmin.

sanoin kerra yhdelle tutulle että ottaa rauhoittavia ku oli kovin ahdistunut, vuoden päästä soitti mulle että nyt on huono tilanne, tarttee apua, vein sen lekuriin missä kävi ilmi että oli jo pitkään käyttänyt panacodia ja rauhoittavia, nappaillu pitkin päivää ja yötä, oli kovassa koukussa, joutui sairaalaan hoitoon 3:ksi viikoksi. ite en uskalla ottaa rauhoittavia vaikka välillä olis kiva ottaa kun on oikein huono olo, en ole kyllä koskaan ollut addiktio herkkä.

mikäköhän olis turvallinen/pitkävaikutteinen ja moderni lääke.

Mulle lääkäri määräsi unilääkkeeksi(?) en ole puhunut ahdistuksesta lääkärille mitään, vain univaikeuksista. En tiennyt sen olevan rauhoittava lääke vai ono unilääkkeet aina just rsuhoittavia? Itsellä hyviä kokemuksia. Antaa nen muttei seuraavana päivänä ole pöhnä olo

Mä rakastan tota lääkettä. Käyttänyt vuosia. Ihana, rauhallinen olo. Auttaa paljonkin tuskaisuuteen, ja ahdistukseen. Tollaset lääkkeet on pelastanut mun hengen. Valitettavasti terveysasemilla suhtautuvat suorastaan hysteerisesti tuollaisiin lääkkeisiin. Jotkut idiootit ilmeisesti käyttävät sitä lääkettä väärin, ja kaikkia lääkkeen käyttäjiä syyllistetään ja epäillään "väärinkäytöstä". Mä en pärjäisi ilman tota lääkettä. Hyödyt paljon, paljon suuremmat kuin mahd. haitat. terv. kroonisesti ahdistunut.

Vierailija

Mä rakastan tota lääkettä. Käyttänyt vuosia. Ihana, rauhallinen olo. Auttaa paljonkin tuskaisuuteen, ja ahdistukseen. Tollaset lääkkeet on pelastanut mun hengen. Valitettavasti terveysasemilla suhtautuvat suorastaan hysteerisesti tuollaisiin lääkkeisiin. Jotkut idiootit ilmeisesti käyttävät sitä lääkettä väärin, ja kaikkia lääkkeen käyttäjiä syyllistetään ja epäillään "väärinkäytöstä". Mä en pärjäisi ilman tota lääkettä. Hyödyt paljon, paljon suuremmat kuin mahd. haitat. terv. kroonisesti ahdistunut.

Jatkuva käyttö aiheuttaa riippuvuutta ja heikentää lääkkeen tehoa. Outoa, että lääkärisi edelleen määrää sitä. Vaihtaisin ammattitaitoisempaan lääkäriin.

Samaa mieltä 10 kanssa! Tän huumetaustani vuoksi ostan rauhoittavat kadulta, ja käytän tarvittaessa vaikka olenkin raskaana.Lääkäri ei ymmärrä tätä, eikä kirjoita opamoxeja vaikka mulla on niihin resepti.Olen käyttänyt erinnäisiä rauhoittavia ja monia vuosia, ilman riippuvuutta.

Kyllä Opamox on minulla toiminut, silloin harvoin kun sitä olen tarvinnut. Tosin lääke väsyttää melko paljon. Kolme vuotta sitten sain reseptin siihen pienimpään purkkiin ja vieläkin on tabuja jäljellä. Ahdistus/paniikkihäiriöhän minulla on ollut kymmenisen vuotta ja mieluusti yritän "lääkitä" itseäni jollain muulla kuin pillereillä. Opamox on se viimeinen oljenkorsi.

Vierailija

Hyvä lääke. Vie ahdistuksen. Mutta alkoa en voi ottaa enää sen takia. No yhden tölkin just ja just mut sitten tulee kaikki ylös.

Vierailija

Olen käyttänyt opamoxia lääkärin siunauksella jo joitakin vuosia sen jälkeen kun oli ensin kokeiltu noin kaksitoista mielialalääkettä ilman helpotusta ahdistukseen. Mulle riittää edelleen viiden (5) mg annos/vrk eikä toleranssi ole kasvanut lainkaan.

Entinen Imovanen käyttäjä.

Hyvä unilääke, otettava vain yöksi riittävä annos että nukkuu, 15-30 mg. Pienempi annos on tarkoitettu vain ahdistukseen.
Imovane rikkoo unen rakennetta ja sitten iltapäivällä väsyttää. Opamox ei tee sitä, koska uni tulee rauhoittumisen kautta. Mitään jälkitauteja en ole havainnut.
Kaikki lääkärit eivät vaan tahdo sitä antaa.
Kumma juttu, sitä lääkettä ei saisi ottaa mikä toimii. Eihän sitäkään tosin pidä jatkuvasti käyttää ettei tule toleranssi. Lopetus tulee vain tehdä vähitellen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat