Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Muita naisia, jotka tarvitsevat miehen, eikä marjanpoimijaa?

Vierailija
19.03.2013 |

Elän heterosuhteessa. Arvostan sukupuolten erilaisuutta ja tarvitsen raavasta miestä myös siksi, että asumme omakotitalossa, jossa miesten hommia riittää. Onko niin, että urbanisoituminen hälventää sukupuolten välisiä eroja, kun lähiön kerrostalobokseissa pärjää vähän heivoröisemmätkin lesbopariskunnat tai hintelät homopariskunnat? Ei siellä tarvitse osata kuin naula seinään lyödä taulun kannakkeeksi tms.

Tykkään siitä miten voi mihen rinnalla tuntea itseni naiseksi. Miehen voimakkuus itseni rinnalla tuntuu hyvältä. En tykkäisi pitää kättäni naisen pienessä yhtä hintelässä kädessä vaan nautin siitä, kun saan pitää kiinni mieheni isosta kourasta. Ja siitä miten ihanan suoraviivaisesti mies osaa ajatella asioista. Ja olla miehekkään jämäkkä kommenteissaan. jne jne jne.

Lesboseksin vielä ymmärrän ihan vaan halujen tyydyttämismielessä mutta käytännön elämä naisen kanssa olisi kyllä " nou thanks ". Vallitsisi ainainen akkamainen vatvaaminen ja kuvitelkaa PMS oireet potenssiin kaksi ;)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 16:33"]

Mä olen. Mä en kestäisi semmoista nykyaikaista metroseksuaalia, joka analysoi omaa tunne-elämäänsä, on herkkä, haluaa osallistua aktiivisesti pikkulasten hoitoon. Minä tykkään perinteisestä Äijästä joka ei turhia lässytä, puhu tai pussaa, hoitaa miesten hommat, ei kaipaa päästä naisten hommiin jne. Ja seksissä pitää viedä eikä vikistä, mulle ei mitkään hellät koskettelut maistu vaan kunnon jynkky.

[/quote]

Siis et halua, että mies osallistuu pikkulasten hoitoon? No, makunsa kullakin!

Tästä viestistä tuli mieleen, miten suuri ongelma meidän suhteessa on se, että miehelle ihan kaikki tunne-elämän asiat on aivan äärimmäisen vaikeita. Jos sanon suunnilleen mitä tahansa omiin tuntemuksiini liittyvä, mies vaikenee kuin hauta. 

Tää on hirveä pattitilanne, kun toisaalta haluaisin jatkaa avioliittoa ja perhe-elämää ja olla tämän miehen kanssa, mutta toisaalta miehen vaikeneminen tunneasioissa ja se, ettei hän huomioi mua koskaan mitenkään positiivisessa mielessä, ovat syöneet mun itsetunnon aivan täysin. Mulla ei ole enää mitään "romanttisia" tunteita miestä kohtaan ja seksielämäkin on kuollut aivan täysin. Tästä pitäisi nyt ryhtyä paikkaamaan avioliittoa, mutta miten se voi onnistua, kun ei ole motivaatiota. En voi pakottaa itseäni ajattelemaan miestäni parisuhdemielessä.

[/quote]

voi voi, suekea juttu, on kuitenkin niin että jos mies ei saa olla mies niin motivaatio katoaa eikä enään huvita koko parisuhde. mun mielestä suomalaiset naiset tekee itselleen hallaa estämällä mieheltä miehuus, tällaista siitä usein seuraa, ei tietenkään aina, vain puolet avioliitoista hajoaa, ja monesta eri syystä. voisitte yrittää pariterapiaa kenties ja jaksamisia.

[/quote]

MInua on aina kiinnostanut, miten naiset eivät miesten olla miehiä? pitäisikö palata takaisin niihin aikoihin kun nainen oli miehen omaisuutta, jotta tuo vastakkainen sukupuoli voisi tuntea itsensä tosimieheksi?

Minusta se, että mies osallistuu lasten kasvattamiseen ja hoitamiseen, kodin siivoukseen jne. ei ole mitään miehuuden pois viemistä tms. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi aikana, jolloin nainenkin käy töissä.

[/quote]

miksi sitten on pakko hankkia lapsia jos se on niin vastemielistä olla niiden kanssa, moni mies ei jaksa aidosti innostua lastenkasvatuksesta, jo siihen alistetaan niin siitä on seurauksia, miehen motivaatio heikkenee, mies sulkeutuu ja turhautuu jne. kyllä kannatan tasa-arvoa mutta muottiin puristaminen väkisin ei ole hyväksi kenellekkään.

Vierailija
22/36 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies on ulkoisesti maskuliininen, raamikas komistus, mutta sisäissesti "marjanpoimija". :)

Yritin kerran suhdetta miehen kansa, joka oli ulkoisesti marjanpoimija ja aluksi sisäisestikin vaikutti siltä. Eipä siitä mitänä tullut, kun miehen feminiiminen ulkomuoto äklötti ja kiltin pinnan alta alkoi paljastua narsistisia piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 18:27"]

Ap tässä. No ehkä tuo marjanpoiminta oli väärä sanavalinta. Onhan se kovaa hommaa. Se miehinen vetovoima kuitenkin saa itseni ihan sekaisin. Naisissa ei ole samanlaista likimainkaan. Olen kyllä yrittänyt itsekin kuvitella millaista elämä olisi naisen kanssa ja pystyn kuvittelemaan lähinnä vain ja ainoastaan seksuaalisessa mielessä. Seksi on kuitenkin vain osa elämää ja sitä paitsi miehen kanssa se on monipuolisempaa sekin. Viestissä 15 tuo "hyötyä" sana särähtää. Ihan rehellisesti heikkouteni miehelleni myönnän kuten sen etten pärjäisi monissa asioissa ilman häntä. Niitä kyllä riittää. En saa hillopurkkiakaan aina auki, jos tarpeeksi tiukassa. On ihanaa kun voi kiikuttaa sen miehelle avattavaksi:) Teen vastapainoksi sellaisia asioita, jotka ovat naisena minulle ominaisempia, kuten hoidan puutarhaa ja sisustan yhteistä kotiamme.

[/quote]

Voisko tuo vierastuksesi naistenkeskistä parisuhdetta johtua ihan siitä, että sä oot hetero, et biseksuaali tai lesbo, ja sen takia on ihan ymmärrettävääkin, ettet halua parisuhdetta naisen, vaan miehen kanssa?

[/quote]

Naurattaa tämä... (: Mustakin tuntuu että se saattaa johtua siitä. 

Vierailija
24/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni olisi varmaan aloittajan näkökulmasta marjanpoimija. Hänen rinnallaan on kuitenkin helppo tuntea itsensä naiseksi, kun on itse pienikokoinen, hoikka ja siro. Minusta tuntuu, että kovin maskuliinisia ja isokokoisia miehiä etsivät naiset ovat tyypillisesti itse tanakoita sotanorsuja, jotka eivät kykene kokemaan itseään naisellisiksi muiden kuin isojen miesten rinnalla. ;)

Vierailija
25/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 18:05"]

Minun mieheni olisi varmaan aloittajan näkökulmasta marjanpoimija. Hänen rinnallaan on kuitenkin helppo tuntea itsensä naiseksi, kun on itse pienikokoinen, hoikka ja siro. Minusta tuntuu, että kovin maskuliinisia ja isokokoisia miehiä etsivät naiset ovat tyypillisesti itse tanakoita sotanorsuja, jotka eivät kykene kokemaan itseään naisellisiksi muiden kuin isojen miesten rinnalla. ;)

[/quote]

Hahahaa, olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa! :D

Muutenkin kaipaan miehessä ennen kaikkea älyllistä haastetta, en mitään puhumaan kykenemätöntä neanderthalia, joka korvaa puuttuvan älyn voimalla. :)

Vierailija
26/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän heteroparisuhteessa, mutten sen takia, että haluan hyötyä kumppanini miesominaisuuksista, vaan siksi, että tunnen seksuaalista vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Jos joku muu tuntee toisin, se ei ole minulta mitenkään pois.

Olenko nyt jotenkin erilainen tämän ajatukseni kanssa?

Vierailija
27/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 18:14"]

Elän heteroparisuhteessa, mutten sen takia, että haluan hyötyä kumppanini miesominaisuuksista, vaan siksi, että tunnen seksuaalista vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Jos joku muu tuntee toisin, se ei ole minulta mitenkään pois.

Olenko nyt jotenkin erilainen tämän ajatukseni kanssa?

[/quote]

Juu olet. Ja ihanan pyhä.

Vierailija
28/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. No ehkä tuo marjanpoiminta oli väärä sanavalinta. Onhan se kovaa hommaa. Se miehinen vetovoima kuitenkin saa itseni ihan sekaisin. Naisissa ei ole samanlaista likimainkaan. Olen kyllä yrittänyt itsekin kuvitella millaista elämä olisi naisen kanssa ja pystyn kuvittelemaan lähinnä vain ja ainoastaan seksuaalisessa mielessä. Seksi on kuitenkin vain osa elämää ja sitä paitsi miehen kanssa se on monipuolisempaa sekin. Viestissä 15 tuo "hyötyä" sana särähtää. Ihan rehellisesti heikkouteni miehelleni myönnän kuten sen etten pärjäisi monissa asioissa ilman häntä. Niitä kyllä riittää. En saa hillopurkkiakaan aina auki, jos tarpeeksi tiukassa. On ihanaa kun voi kiikuttaa sen miehelle avattavaksi:) Teen vastapainoksi sellaisia asioita, jotka ovat naisena minulle ominaisempia, kuten hoidan puutarhaa ja sisustan yhteistä kotiamme.

Vierailija
29/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voisko tuo vierastuksesi naistenkeskistä parisuhdetta johtua ihan siitä, että sä oot hetero, et biseksuaali tai lesbo, ja sen takia on ihan ymmärrettävääkin, ettet halua parisuhdetta naisen, vaan miehen kanssa?

Vierailija
30/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti näin on päässyt kohdallani luonnonvalinnassa käymään ;) t.ap

Vierailija
31/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuli tästä yksi kysymys mieleen. Miten ajattelit pärjätä ilman miestäsi/hänen miehistä apuaan jos sattuisitte eroamaan tai jos mies kuolisi?

Vierailija
32/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, että lesbonaisilla on varmaan aika tylsää, kun moni varmaan haaveilee sellaisista suht naisellista ja kauniista naisista, jotka yleensä ovat heteroita. Sitten he päätyvät onnettomaan suhteeseen itsensä näköisen reisitaskuhousuihin pukeutuvan siilitukkaisen naisen kanssa...

Itse olen aika perinteinen heteronainen kuten ap. Pidän miehekkäistä miehistä, en naismaisista miehistä enkä luonnollisestikaan miesmäisistä naisista. Vaikka olen itse akateeminen, niin ei olisi haitannut yhtään vaikka mies olisi joku rekkakuski tai sähköasentaja. Mieluummin sellainen kuin joku sosiologi tai kirjastovirkailija. Löysin kuitenkin miehekkään DI-miehen.

Vierailija
33/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mä tarvin miehekkään miehen ja onneksi mulla on sellainen. Inhoan miehillä kaikkea naismaista; koruja, hiusten värjäystä yms. Miehen pitää olla Mies.

Ja makkarissa mies on ehdoton The Boss, hän ottaa mut kun haluaa ja miten haluaa...aaah! Ja usein mielellään vähän sellaisilla kovilla otteilla, tai no ei kovilla vaan määrätietoisilla. Ja kyllä mun mies silti kokkailee, imuroi ja on lasten kanssa. Tietysti, eihän se miehen miehisyyttä mitenkään vähennä.

Vierailija
34/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 18:53"]

Olen joskus miettinyt, että lesbonaisilla on varmaan aika tylsää, kun moni varmaan haaveilee sellaisista suht naisellista ja kauniista naisista, jotka yleensä ovat heteroita. Sitten he päätyvät onnettomaan suhteeseen itsensä näköisen reisitaskuhousuihin pukeutuvan siilitukkaisen naisen kanssa...

Itse olen aika perinteinen heteronainen kuten ap. Pidän miehekkäistä miehistä, en naismaisista miehistä enkä luonnollisestikaan miesmäisistä naisista. Vaikka olen itse akateeminen, niin ei olisi haitannut yhtään vaikka mies olisi joku rekkakuski tai sähköasentaja. Mieluummin sellainen kuin joku sosiologi tai kirjastovirkailija. Löysin kuitenkin miehekkään DI-miehen.

[/quote]

Mun näkemyksen mukaan taas iso osa lesbonaisista on naisellisia ja seksikkäitä. Osa niistä pitää ulkonäöstään huomattavasti parempaa huolta, kuin hetero naiset. Toki niitä miesmäisiä lesbojakin löytyy.

Vierailija
35/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mies on niin äijä kun mies vaan voi olla,mutta hoitaa kyllä lastani jos tarve tulee.Ja omasta halustaan leikittää lasta.

Vierailija
36/36 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin apn marjanpoimija..en minäkään sellaista olisi huolinut, mitään nyhverö ukkoa joka juoksentelee essu eessä ja muija komentaa, hahha. Halusin oikeen miehen ja sain tai otin, vai ottiko se minut, niin kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi