Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahat raskausoireet. Kolmas jää haaveisiin.

Vierailija
19.03.2013 |

Kärsin raskauaikoina todella kovasta pahoinvoinnista. Syön thyroksiinia, eikä sekään pysy sisälläni, koska oksennan iltapäivään saakka kaiken pois ja illalla alkaa taas oksentelu. RAskaus väsyttää, ja kaikki kuvottaa. Ehkä, jos jollakin on ollut voimakas pahoinvointi, mikä kestänyt vähintään sen 3kk, niin voi ymmärtää minua. Kolmannesta haaveilen välillä, mutta en fyysisesti tulisi sitä jaksamaan. Keskenmenneetkin on riski ja kamala kokemus.Mistään en ole saanut apua pahoinvointiini vaikka kokeiltu lääkkeitä ja tiputuksessa joutunut käymään. Miltähän tuntuisi, kun voisi iloita raskaudesta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kai olen onnekas, kun mulla vasta neljäs raskaus todella osoitti, mitä on raskauden aikainen pahoinvointi.

Ensimmäisessä oli pientä kuvotusta ja yökkimistä, mutta oksentamaan en joutunut kuin muutaman kerran.

Toisessa raskaudessa yökin ja oksensin, sekä olin erittäin pahoinvoiva viikolle 12 saakka. Päivät meni alasti sängyssä maaten ja itkien, kun olo oli yksinkertaisesti vaan niin huono. Olin totaali loppu tuohon tilanteeseen niin henkisesti, kuin fyysisestikin.

Kolmas raskaus meni hieman toista helpommin, mutta sitäkään en osaa ilolla muistella.

Kun ajatus neljännestä lapsesta syttyi, oli pakko miettiä myös sitä, että miten jaksan alkuraskauden oksentelun ja pahoinvoinnin. Naiivina ajattelin, että eihän se nyt lopulta kuitenkaan niin paha ollut ja että kyllä sen kestää.

Olin sekä oikeassa, että väärässä. Kyllä sen kestää, kun ei muutakaan voi, mutta tällä kertaa se oksentelu on ollut rajumpaa, kuin mitä koskaan aiemmin. Olen ollut tipassa keräämässä voimia, mutta ei siitä juuri apua ollut. Eikä pahoinvointi suinkaan ole loppunut, vaikka olen jo puolessavälissä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän