Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte miehen kuorsausta?

Vierailija
19.03.2013 |

Ottaa päähän kuunnella aina tuota korinaa. Jos ei vauva valvota, niin sitten tuo.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanutkaan, siirryin olkkariin nukkumaan (korvatulpista ei ollut paljoa hyötyä, koska mies kuorsasi niin kovaa). Pakkohan ihmisen on saada nukuttua kunnolla.

Vierailija
2/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni kuorsaus ei ole niin pahaa, loppuu kun tökin vähän, niin se kääntyy ympäri ja lopettaa.

Suurempi murhe on sen unissakävelyt ja -puhelut =D Kyllä siihen väkisin herää ku se hortoilee tuolla makkarissa ja etsii vessaa, on pyrkinyt parvekkeelle ja vaatekaappiin jne...

Tai siihen että hän on huomaavainen ja unissan tulee herättämään minua koska on tuonut minulle vettä =D

Ja lisätään tähä vielä potkiva masuasukki, ja sitten vielä taapero joka myös puhuu unissaan, ja on aloitellut myös uraa unissakävelijänä.....

Eli jaksan miehen kuorsausta kai siksi että se on pienin murhe =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kestä mun kuorsausta, joten siirryttiin omiin makkareihin nukkumaan. Loistava ratkaisu, eikä sekään pidä mua enää hereillä myöhään lukemisella, koneella naputtamisella tai kylkeä kääntämällä.

Kaksi vuotta nukuttu eri huoneissa ja unet vaan paranee.

Vierailija
4/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin mä sitä kestän. Jos häiritsee, niin tuuppaan kyljelleen, niin kuorsaus vähenee.  Minä kuorsaan yhtä paljon ja mies valittaa siitä.

Vierailija
5/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken laittaa nenän alle vick vaporubia ja refluksin takia hänellä on ylävartalon alla korotus, joka hillitsee myös kuorsaamista. Yksi keino on tietenkin alkaa laihduttaa.

Vierailija
6/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisätään tähä vielä potkiva masuasukki, ja sitten vielä taapero joka myös puhuu unissaan, ja on aloitellut myös uraa unissakävelijänä.....

Ei ole kokemusta kuorsaamisesta, mutta tästä tuli mieleen, että miten joku kestää, jos puoliso käyttää sanaa "masuasukki"?

Vierailija
7/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 00:16"]

Käsken laittaa nenän alle vick vaporubia ja refluksin takia hänellä on ylävartalon alla korotus, joka hillitsee myös kuorsaamista. Yksi keino on tietenkin alkaa laihduttaa.

[/quote]

En käytä sanaa masuasukkia yleisesti, vaan puhun vauavn nimellä, on vain hauskaa ärsyttää sinunlaisia jotka takertuvat epäolennaisuuksiin. Toivottavasti saat nyt kuitenkin unta tänä yönä vaikka jäit tuota miettimään.

Vierailija
8/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIks nää lainaukset menee ihan päin hiivattia vaikka ihan selkeästi painaa "LAINAA" sen viestin kohdalla mihin haluaakin vastata!? 

Vierailija
9/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 00:20"]

MIks nää lainaukset menee ihan päin hiivattia vaikka ihan selkeästi painaa "LAINAA" sen viestin kohdalla mihin haluaakin vastata!? 

[/quote] 

Se näköjään lainaa joidenkin viestien kohdalla sitä yläpuolella olevaa. En tajua, miten jotku jaksaa tällaisia lainauksia.

Vierailija
10/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tuuppaan aina miestä kylkeen, jos hän kuorsaa. Eikö kaikki tee niin? 

Vierailija
11/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette osa lainata! Kattokaa lainatessa,  ettei niitä quote juttuja tule kuin yksi alkuun ja toinen loppuun.. ja niitä voi olla rivi tolkkujen päässä. So simple. ;)

Vierailija
12/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 00:29"]

Te ette osa lainata! Kattokaa lainatessa,  ettei niitä quote juttuja tule kuin yksi alkuun ja toinen loppuun.. ja niitä voi olla rivi tolkkujen päässä. So simple. ;)

[/quote]

Osaammepas, mutta kun se ei tässä ketjussa nyt onnistu. Johtunee siitä, että on kaksi viestiä, joiden numero on 2/10 ja samoin 5/10. Se lainaa aina vain sitä ylempää, vaikka koettaisi lainata alempaa. Kokeilepa itse.

Vierailija
13/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun niin sikeästi, etten kuule sitä, mutta joskus tuuppaan jos en ole vielä nukahtanut. Seurustelun alkuaikoina tosin kuorsaaminen nauratti niin paljon, etten meinannut saada unta. 

Vierailija
14/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siirryimme jo yhteiselon alussa nukkumaan omiin makuuhuoneisiimme. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että minä nukun varsinaisen makkarin parisängyssä ja mies vierashuoneessa. Jos olen työmatkalla tai muuten pois kotoa, mies saattaa nukkua "minun sängyssäni".

Kuorsaus on niin kovaa, että kuuluu pitkän käytävän päähän, kahden välissä olevan huoneen läpi. Mistään pienestä rahinasta ei siis ole kyse..

Vierailija
15/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukkumaan vieressä kun kuorsaa niin helkkaristi. Ääni on niin kovaa ettei korvatulpat auta. Joskus menen viereen nukkumaan ja joudun äkisti menemään muualle nukkumaan kun meteli on niin kova. On oikein sellaista hengittämättömyyttä ja sitten hirveä hengenveto vähän päästä. Joskus oikein säikähdän tätä kummaa koornastusta.

Kaikenlisäksi mies on minulle suuttunut kun en nuku vieressään. Ei ymmärrä etten vieläkään ole oppinut hänen kuorsaukseensa. Siihen siis kuulemma tottuu... Emme ole aviossa ja siitä on kommentoinut että pitäähän sitä sitten vaimon nukkua samassa vuoteessa.. mutten tosiaan taida pystyä. Meillä on vielä pikkuisia lapsia jotka vielä valvottavat minua.  Ottaa muuten päähän kun ei saa ikinä nukkua.

Vierailija
16/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuupin miestää kylkeen, hän raivostuu ja huutaa joka kerta, että"AUUUUHHH!!!!, MITÄ HELVETTIÄ? MIKSI TÖKIT KESKELLÄ YÖTÄ?!"

Mitä ajatuksia tämä herättää?

Vierailija
17/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaksaisin kyllä se kuorsauksen, mutta en jaksa niitä katkoja siinä - ne kun on myös katkoja hengityksessä.

Vierailija
18/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 00:27"]

Mäkin tuuppaan aina miestä kylkeen, jos hän kuorsaa. Eikö kaikki tee niin? 

[/quote]

Meillä mies kuorsaa myös kylkiasennossa nukkuessaan. Minua ei kuorsaus haittaa, onneksi osaan nukkua myös metelissä.

Vierailija
19/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin vuosikaudet tuupin mutta mies aina suuttui siitä niin nykyään kun lapset on jo sen verran isompia että uskallan niin nukun korvatulpat korvissa.

Vierailija
20/27 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskepäs miestäsi käymään lääkärissä. Minun miehelläni oli tätä samanlaista kuorsausta, tosi kovaäänistä ja välillä hengityskatkoksia. Diagnosoitiin uniapnea, sai sellaisen laitteen jonka avulla nyt nukkuu kuorsaamatta ja tasaisesti hengittäen.

Uniapneasta on siis paljon muutakin haittaa kuin tuo kuorsaus, joten ihan terveyden kannalta kannattaa tsekata tuo. Jos on lihava niin laihdutus voi myös auttaa, mutta esim oma mieheni ei ollut, vaan kyseessä oli rakenteellinen vika.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 09:26"]

En pysty nukkumaan vieressä kun kuorsaa niin helkkaristi. Ääni on niin kovaa ettei korvatulpat auta. Joskus menen viereen nukkumaan ja joudun äkisti menemään muualle nukkumaan kun meteli on niin kova. On oikein sellaista hengittämättömyyttä ja sitten hirveä hengenveto vähän päästä. Joskus oikein säikähdän tätä kummaa koornastusta.

Kaikenlisäksi mies on minulle suuttunut kun en nuku vieressään. Ei ymmärrä etten vieläkään ole oppinut hänen kuorsaukseensa. Siihen siis kuulemma tottuu... Emme ole aviossa ja siitä on kommentoinut että pitäähän sitä sitten vaimon nukkua samassa vuoteessa.. mutten tosiaan taida pystyä. Meillä on vielä pikkuisia lapsia jotka vielä valvottavat minua.  Ottaa muuten päähän kun ei saa ikinä nukkua.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi