Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan tatuoituttanut kulmakarvojaan?

Vierailija
18.03.2013 |

Kokemuksia? Onko hintansa väärti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut yhtään hintansa väärti. En tajunnut, että koska mulla on vaaleat kulmakarvat, niin sehän näyttää vaan tyhmältä että tatuoidaan se iho vaaleanruskealla sieltä alta, ja sitten se kellertävänvaalea pöheikkö näkyy siinä päällä. Eli jouduin edelleen jatkuvasti värjäämään kulmakarvoja, eli tatuoinnin hyöty oli nolla. Ja ilman värjäystä oli pahemman näköinen kuin pelkät luonnolliset vaaleat kulmakarvat. Onneksi on jo vuosia sitten haalennut mokomat tatuoinnit.

Pahempi mulla oli kuitenkin silmänrajaus - se jotenkin toisella puolella se väri "valahti" silmän ulkonurkan alaspäin osoittavaan juonteeseen, ja tuli inhottavan näköinen surusilmäefekti.

Vierailija
2/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen läheltä seurannut paria ystävää, jotka ovat ottaneet kulmakarvatatuoinnin. Alkuun näytti hyvältä, mutta haalistuessaan väri muuttuu oudon vaaleanpunaiseksi. Sitten on pakko tatuoida uudelleen. Riippuu varmaan myös ihotyypistä, kuinka kauan tatuointi pysyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli, järkyn näköinen. Itse se kyllä kai oli tyytyväinen (tai esitti)

Vierailija
4/4 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pigmentistä on kokemusta, tatuoinnista ei.. Minä tykkäsin ihan hirveästi, vaikka se ämmä olisi piirtänyt minulle jotakin ihan kamalaa jos en olisi ohjeistanut! Menen kyllä uudestaan, mutta haluan kokeilla HKI Wilmalla, hän tekee pigmenttejä.. häneen ehkä luottaisin, mutta en ole tutkinut asiaa, minun pigmentti kesti vain sen vuoden, luulen, että käytti vääriä värejä muutenkin :( mutta muuten oli hyvä ratkaisu...