Vierailija

Kaverillani on hänen juttujensa mukaan niin väljä, että eräs mies oli sanonut yhden illan panon jälkeen, että sulla on väljin pillu ikinä.

Sivut

Kommentit (312)

Vierailija

Miltä tuntuu.. no ei juuri miltään.

Tämä asia tuli aiheelliseksi tavattuani uuden naisen, upea nainen mutta pillu on niin väljä että minä en tunne mitään :(

Tunnin pitää painaa että laukean, kun ei tunnu niin ei tunnu. Yleensä jään laukeamatta... Suhde ei o

Vierailija
Vierailija

Kaverillani on hänen juttujensa mukaan niin väljä, että eräs mies oli sanonut yhden illan panon jälkeen, että sulla on väljin pillu ikinä.

Voit itse testata: laita sormi suuhun, ime sitä hieman ja paina kielellä. Sitten lopeta imeminen ja kielellä painaminen. Siinä se ero on.

Vierailija
Vierailija

Miltä tuntuu.. no ei juuri miltään.

Tämä asia tuli aiheelliseksi tavattuani uuden naisen, upea nainen mutta pillu on niin väljä että minä en tunne mitään :(

Tunnin pitää painaa että laukean, kun ei tunnu niin ei tunnu. Yleensä jään laukeamatta... Suhde ei o

No mites se kesken katkas... eli suhde ei ole siinä vaiheessa että asian oikein viitsisi ottaa esiin. Ja miksipä se siitä tulisi, väljä mikä väljä

Vierailija

Kakkonen, alkakaa käydä naisen kanssa yhdessä pilateksessa, joogassa tai vaikka lattaritunnilla! Noi on lantionpohjan lihaksiston kannalta hyviä lajeja.

Vierailija

Tosi ikävältä, sillä stimulaatiota on tuolloin vaikea saada. Ikävä ja surullinen fakta, mutta myös totta. Olen varma, että naisilla on samat fiilikset pienimunaisen miehen kanssa.

Suhde väljäpilluisen naisen kanssa on kuitenkin totta kai mahdollinen, itsellänikin on siitä kokemusta. Jos muuten kaikki toimii niin ei tuo mikään lopullinen este ole. Sitä paitsi seksistä voi tulla mielenkiintoistakin, kun ei voi luottaa laukeavansa vaginaalisessa yhdynnässä. Suuta ja välillä peppuakin sain tuossa suhteessa enemmän kuin koskaan aikaisemmin ja todennäköisesti myös myöhemminkin.

Ja käsittääkseni tätä asiaa voi myös avittaa lantionpohjan jumpalla, joten missään nimessä kyseessä ei ole mikään lopullinen tuomio. Eli pää pystyyn vaan, naiset!

Vierailija

Tuntematon käsite, kaikki ovat tiukkoja. Lukuisia on osunut kohdalle mihin ei ole mahtunut, tuskainen huuto vain ja pakko ollut lopettaa.

Vierailija

Se tuntuu huonolta. Kuin tyhjään lykkis, jotenkin tosi epäkiihottavalta ja huonolta.

Laukeehan sinne, mutta piukka on silti aina piukka.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Voit itse testata: laita sormi suuhun, ime sitä hieman ja paina kielellä. Sitten lopeta imeminen ja kielellä painaminen. Siinä se ero on.

Onnistunut vertaus... :D

Vierailija

selityksiä voi aina kertoa, mutta väljä pillu nyt ei vain tunnu paljon miltään. vähän kuin märkää säkkiä nylkyttäis. väljäpilluset ja viherpiipertäjät tietenkin haluaa muuta uskotella, mutta ei se siitä muutu..

Vierailija
Vierailija

selityksiä voi aina kertoa, mutta väljä pillu nyt ei vain tunnu paljon miltään. vähän kuin märkää säkkiä nylkyttäis. väljäpilluset ja viherpiipertäjät tietenkin haluaa muuta uskotella, mutta ei se siitä muutu..

Mielipidekysymys. Turha nimitellä, niin se vain on vaikka oma kokemuksesi tuo olisikin. Ehket näe seksiä kovinkaan romanttisena ja intiiminä puheistasi päätellen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat