Voi helevetti!! Päiväkoti pilasi lapsen vaatteet!!
Olivat hoidossa tehneet jotain väreillä, joka ei lähde vaatteista pois edes tahranpoistoaineella! Eikä ole kyse pienestä huomaamattomasta tahrasta vaan koko kauniin samettimekon etumus on täynnä mustia/ tummia tahroja, joten essua ei ainakaan ole käytetty!
Kaiken huipuksi hoitajat oli laittaneet mekon lapsen hyllyyn varavaatepinon päälle eikä antaneet suoraan kotiin vietäväksi, että olisi saanut edes tahrat pois heti tuoreeltaan! Tapahtunut joskus viime viikolla jo!
Hitto kiukuttaa niin, että tekis mieli vaatia kaupunkia korvaamaan pilalle mennyt mekko!
Kommentit (25)
Tyttäreni on nyt 5v ja ollut päiväkodissa 10kk iästä asti. Eikä yhtään vaatetta ole mennyt pilalle päiväkodissa. Kotona kyllä, mutta pk:sta kaikki tulleet takaisin ihan ok kunnossa.
Ja mitä mustikkasoppaan tulee, se on ihan älyttömän terveellistä. Kaikkien pitäisi syödä paljon mustikkaa! Ehkäisee kolesterolin nousua, jopa laskee kolesterolin määrää. Lisäksi ehkäisee silmäpainetautia kuullema varsin tehokkaasti.
Mitä luulet, että jotain öljyvärejä ovat käyttäneet ja kaikilta tärpätillä pesty kädet maalaamisen jälkeen... no ei todellakaan.
jos lapsen vaatteissa on tahroja, jotka ei lähde pesussa, niin mun mielestä ei ole paljon väliä, onko se samettimekko vai tavallinen collegepusero. Minä en semmoista vaatetta lapselle päälle enää laita. Se on sitten pilalla.
Vierailija:
Minä kun luulin, että ne ovat lapsen yllä ;)
Ei kait tuo maailma siihen kaadu, jos joku vaate sotkeentuu... Ja toisekseen merkkipyykinpesuaineilla tahrat lähtevät huomattavasti paremmin, kuin halppiksilla...Ja jos sinulla se mustikkasopan syöminen niin paljon häiritsee, niin kehoita toki hoitajia laittamaan lapsellesi kaapu päälle siksi aikaa... Eiköhän se kuitenkin ole tärkeämpää, että lapsi saa terveellistä ja vitamiinirikasta ravintoa hoidossa kuin vaatteiden puhtaus...
EI OLLU MUSTIKKASOPPAA, EI LÄHDE HYVILLÄKÄÄN TARHRANPOISTOAINEILLA EIKÄ OLE OLLUT SITÄ VITUN KAAPUA!!!
Kyllä minuakin harmitti aika tavalla, kun pojan uusi paita (vaikkakin päiväkotipaidaksi ostettu, ei mikään juhlatamine) on piloilla. Siinä edessä sellainen suuri vihreä maalitahra (olivat maalanneet henkareita äitienpäivälahjaksi), joka ei lähde pois. Lapsen vaatteet todellakin saa likastua ja likastuu päiväkodissa, mutta mun mielestä olisi joka tapauksessa kohtuullista, että lika lähtisi pois (kyllä muuten meillä ainakin mustikkakiisseli lähtee pois). Siis kyllä voisi päiväkodeissa käyttää sellaisia värejä/maaleja jotka mahdollista pestä pois. Ni.