Itketkö usein? Lohduttaako kumppanisi sinua?
Kommentit (6)
kyllä ja kyllä. itken usein ja melkein yhtä usein mies lohduttaa. itkuni menee useimmiten nopeasti ohi.
en itke, valitettavasti, on ollut elämän varrella tilanteita jossa olisin tarvinnut itkua, olen kait menettänyt kyvyn itkeä, en välittäisi että kukaan näkee minun itkevän, mutta uskon että se olisi auttanut käsittelemään surua/tuskaa. ehkä joskus vielä pystyn, m51
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:20"]
Itken yksin. Mieheni vihaa itkuani ja päin vastoin lisää sitä matkimalla minua. Joo, paska ukko.
[/quote]
paska ja idiootti
Valitettavasti itken. Kunpa en olisi niin herkkä itkemään. Yleensä se johtuu siitä, miten mieheni kohtelee minua. Ennen hän lisäsi vettä myllyyn ja jahtasi minua sinne, minne menin itkemään ja sätti enemmän. Nykyään hän jättää itkuni noteeraamatta mutta ei koskaan lohduta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 19:37"]
Valitettavasti itken. Kunpa en olisi niin herkkä itkemään. Yleensä se johtuu siitä, miten mieheni kohtelee minua. Ennen hän lisäsi vettä myllyyn ja jahtasi minua sinne, minne menin itkemään ja sätti enemmän. Nykyään hän jättää itkuni noteeraamatta mutta ei koskaan lohduta.
[/quote]
Lisään, että eilen, kun itkin miehen takia, sanoin, että en haluaisi enää itkeä hänen vuokseen. Mies sanoi, että siinähän sä taas itket.
Itken yksin. Mieheni vihaa itkuani ja päin vastoin lisää sitä matkimalla minua. Joo, paska ukko.