Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" vakoilin" anoppiani ja mitäs kaikkea sainkaan tietää

Vierailija
18.05.2006 |

Kävin huvikseni eräillä netin keskustelusivuilla, missä silmiini osui anoppini kirjoittama viesti. Tunnistin siis hänen nimimerkkinsä viestin sisällön perusteella.

Ennen kuin edes ajattelin mitä olen tekemässä etsin hänen viestejään nimimerkin perusteella... ja voihan per!" ## mitä kaikkea hän on siellä kirjoitellut minusta ja perheestämme. Luin viestejä lisää ja lisää, koska en ollut uskoa silmiäni, miten paljon hän on krijoitellut meistä. Viesteissä oli myös aika arkaluontoisia asioita hänen omasta elämästään, ja nyt olen ihan pulassa.

En voi kertoa miehelleni näitä asioita hänen äidistään, sillä hänhän asettuisi äitinsä puolelle, koska minä olen " vakoillut" hänen äitinsä viestejä. Toisaalta voinko minä enää olla niin kuin en tietäisi näiden asioiden olemassaoloa? Aika vaikeaa. Pitäiskö kirjoittaa jollain nimimerkillä sinne palstalle ja antaa anopin ymmärtää, että olen joku jonka hän tuntee ja siten saada hänet lopettamaan meidän elämän riepostelu siellä palstalla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäiskö kirjoittaa jollain nimimerkillä sinne palstalle ja antaa anopin ymmärtää, että olen joku jonka hän tuntee ja siten saada hänet lopettamaan meidän elämän riepostelu siellä palstalla?

Vierailija
2/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on se vakoilua, jos seuraa nettipalstaa, jossa anoppi sattuu kirjoittelemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin linkinkin, jos eivät olisi minun asioita joista niissä jutuissa on kirjoiteltu. Meidän perheen asioista ihan kaikenlaista. Ei nyt kaikki niin salaisiakaan, mutta ällöttää kun on käyttänyt välillä jutuissa ihan lapsiemme nimiä + muita yksityiskohtia mistä meidän perheen voi tunnistaa. On siis kirjoittanut asioista, joista olemme keskusteleet (tyyliin miniänikin sanoi niin, että...) tai kuinka meidän perheessä hoidetaan lapsia (nykyajan perheissä ei lasten tarvitse juuri töitä tehdä, poikanikin perheessää....) ym.

Anopin asioita lähinnä se kuinka hänen miehensä on pettänyt häntä, salajuoppoutta ym.

Vierailija
4/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minä tietoisesti etsin juuri hänen nimimerkillään olevat viestit esille. Ja niitä tulikin sitten vuosien varrelta monta sataa, että kyllä minä huonoa omatuntoanikin täällä poden. AP

Vierailija
5/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille, että sulla yhtäkkiä välähti, että toi yks kirjoittaja on väkisin anoppi..

Vierailija
6/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
7/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kiinnostaako vai ei, mutta eikö itseäsi ärsyttäisi jos sinun sanomiasi, tekemisiäsi ja teidän perheen elämää kirjoitettaisiin nettiin siten, että et itse voi vaikuttaa mitä kirjoitetaan ja että sinut ja perheesi voidaan kuitenkin helposti niitteen perusteella tunnistaa.

Vierailija
8/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kävin huvikseni eräillä netin keskustelusivuilla, missä silmiini osui anoppini kirjoittama viesti. Tunnistin siis hänen nimimerkkinsä viestin sisällön perusteella.

Ennen kuin edes ajattelin mitä olen tekemässä etsin hänen viestejään nimimerkin perusteella... ja voihan per!" ## mitä kaikkea hän on siellä kirjoitellut minusta ja perheestämme. Luin viestejä lisää ja lisää, koska en ollut uskoa silmiäni, miten paljon hän on krijoitellut meistä. Viesteissä oli myös aika arkaluontoisia asioita hänen omasta elämästään, ja nyt olen ihan pulassa.

En voi kertoa miehelleni näitä asioita hänen äidistään, sillä hänhän asettuisi äitinsä puolelle, koska minä olen " vakoillut" hänen äitinsä viestejä. Toisaalta voinko minä enää olla niin kuin en tietäisi näiden asioiden olemassaoloa? Aika vaikeaa. Pitäiskö kirjoittaa jollain nimimerkillä sinne palstalle ja antaa anopin ymmärtää, että olen joku jonka hän tuntee ja siten saada hänet lopettamaan meidän elämän riepostelu siellä palstalla?

Vierailija
9/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. se oikea ap

Vierailija
10/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolista se on tollasessa tilanteessa, kun epäilee jonkun kirjoittavan juuri sinusta juttuja...

Vierailija
11/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli totta tai ei, kannattaa muistaa, että nimimerkilläkin kirjoittava voidaan tunnistaa ja sitten voi lukea nimimerkin muut kirjoitukset. Ei siinä mitään, kunhan vain muistaa koko ajan, että keskustelu esim. näillä foorumeilla (AV ja seksi poisluettuina) ei ole kovin kaukana omalla nimellä käytävästä...

Vierailija
12/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän asettuu aina lapsuuden perheensä puolelle jos meillä on jostain kiistaa anoppi-miniä suhteessa. Minä kuulemma kuvittelen kaikkea mikä ei ole tottakaan ja jos hänen äitinsä haukkuu minua, niin olen vain ottanut kommentit liian herkasti itseeni.

Muutoin mun mies on tosi ihana, mutta tässä asiassa tiedän hänen suhtautumisensa liiankin hyvin

AP

Vierailija
13/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kertoisit hänelle löytäneesi anopin julkisella keskustelufoorumilla olevat viestit. Millä perusteella? On teillä omituinen suhde, jos ei voida avoimesti puhua.

Vierailija
14/14 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei vain kestä sitä, että arvostelen hänen äitiänsä tai muuta perhettään. Hän siis loukkaantuisi siksi, että olen " tonkinut" hänen äitinsä viestejä ja lukenut niitä. En osaa selittää, mutta näin vain on.

Ihan samalla tavalla, jos mainitsen siitä, että meidän lapsemme eivät koskaan esim. saa hänen vanhemmiltaan joulu- tai synttärilahjoja, vaikka kaikki muut serkukset saavat, riita kääntyy jotenkin aina siihen, että minä olen ahne kun haluan lapsilleni lahjoja tai että minä olen kiittämätön ja materialisti kun pelkkä kortti ei riitä. Tässäkin tiedän, että miestäni harmittaa myös se, ettei hänen lapsensa ola yhtä arvokkaita hänen äidilleen, mutta hän ei vain voi haukkua äitiään tai ajatella hänestä pahaa. Ja hyvä äiti hän on miehelleni ollutkin, joten en yhtään ihmettele miksi mieheni on niin suojelevainen häntä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän