Kaverini imettää vieläkin, lapsi on 1v 7kk, minusta aika pervoa!
Mitä järkeä tossa? Mitään ravitsemuksellista syytä ei voi olla!
Kommentit (16)
Minä en ainakaan näe siinä mitään pervo? Selittäisikö ap mitä pervoa siinä on???
...voi taivas näitä sivistyskansalaisia
olen siitä täällä ennenkin kertonut. ei oo traumoja, eikä mitään vinksahtamia maailmankuvassa ;D
Ja WHO on World Health Organisaatio eikä kehitysmaiden organisaatio.
Antaisitko, AP, sinäkin kaverisi olal ihan rauhassa ja tehdä omat valintansa niin kuin parhaaksi näkee, etenkin, kun tuo valinta on lapsen kannalta erittäin hyvä. Hanki vaikka joku mukava uusi harrastus tai jotain.
että siinä vaiheessa kun lapsi alkaa itse napittaa äitinsä puseroa auki ja kaivaa tissiä esiin, on aika sanoa goodbye imetykselle!
mitä sillä on väliä, tarvitseeko vai ei? Tuskin kaikki sinunkaan valintasi ja tapasi toimia ovat kaikkien ihmisten mielestä juuri niitä oikeita. Miksei jokainen saa tehdä niinkuin haluaa, kunhan se pysyy lain ja turvallisuuden rajoissa. t.2
päästäkseen ekstra lähelle äitiä. Imetyksessä vaan on sellaista taikaa, turvallisuutta ja rakkautta. Sitten lapsi jossain vaiheessa lakkaa tarvitsemasta sitä ja vierottuu (toki äitiäkin tarvitaan vierottamiseen, äiti havaitsee että kiinnostus on vähenemään päin ja toimii sen mukaan), meillä alle 2 vuotiaana.
No minun 1v8kk lapseni ainakin tarvitsee rintamaitoa, koska hän saa siitä tarvitsemiaan ravintoaineita kuten kalkkia. Hän on pahasti allerginen lehmänmaidolle eikä voi sitä juoda ollenkaan.
Ja vaikkei olisikaan, niin minusta teillä on päässä vikaa jos te pidätte imettämistä perverssinä! Liekö omat perversiot nostaneet päätään kun noin olette kirjoittaneet...
vaikka turhaahan näitä on sinulle selittää. Tämä on tää ikuisuus päivittelynaihe täällä ja jotkut nyt vaan ei tajua pitkää imetystä. En minäkään tajua niitä, jotka tekee lapsia, mutta on silti sitä mieltä ettei lasten takia saa elämä muuttua yms.
Tosi pieni ihminen pitää olla, että jaksaa taivastella täällä toisten tekemisiä tyyliin " pervoa" jos kyse on asiasta, joka ei todellakaan mitenkään vahingoita lasta. Valitettavasti pervojakin tässä maailmassa riittää ja ne tekee jotain aivan muuta kuin imettää taaperoa!
pakko ny kyllä sanoo ap:lle että hanki oma elämä!
En ole koskaan ymmärtänyt tällasia ap:n tapaisia ihmisiä jotka kyttäämällä kyttää mitä toiset tekee..
Vaikka varmasti ois tarpeen kattoo väliin peiliinki!
Kuka oikeasti imettää KAKSI VUOTTA? Hankkikaa elämä!