Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka satakiloinen?

Vierailija
07.03.2013 |

Painan 100,8 kg ja olen 174 cm pitkä. En mielestäni näytä läskiltä, isohkolta kyllä mutta en miltään superisolta kuitenkaan. Vaatteista käytän kokoja 46 tai 48, yleensä esim. Hennesillä mahdun ns. normipuolen isoimpiin kokoihin. Mulla on isot luut, mutta tiedän kyllä ettei se painoon juurikaan vaikuta :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun itsellä on ihan eri kuva itsestä kuin mikä totuus on. Olen itse 170g ja painan 71kg ja olen mielestäni normaali, vaan valokuvasta sitten tajusin, että liikaa on läskiä tullut. Treenaan vielä salilla, joten lihastakin on mutta silti rasvaprosentti on kuin juustolla.

Vierailija
2/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, vielä kerkiän ennekuin paskasade alkaa...Mä ymmärrän sua oikein hyvin, olen about samoissa mitoissa, läski ei ole kerääntynyt mihinkään erityisesti, vaan jakaantunut jokapuolelle, joten tutut ei ikinä usko kun kerron painoni :) Tsemppiä sulle, nautitaan isoista kropistamme ja ollaan kauniita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 09:58"]

Huh, vielä kerkiän ennekuin paskasade alkaa...Mä ymmärrän sua oikein hyvin, olen about samoissa mitoissa, läski ei ole kerääntynyt mihinkään erityisesti, vaan jakaantunut jokapuolelle, joten tutut ei ikinä usko kun kerron painoni :) Tsemppiä sulle, nautitaan isoista kropistamme ja ollaan kauniita!

[/quote]

Mä haluaisin oikeasti nähäd satakiloisen naisen, jonka kroppa on kaunis. Työkaveri painaa 114kg ja sen maha roikkuu reisissä, ei järin kaunista?

Vierailija
4/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 165cm ja painana 63kg, ellen jopa enemmänkin. Näytän mielestäni hoikalta ja käytän S/36 vaatteita. Farkut on tuumakokoa 27/28. Voin laittaa kuvani, sillä täällä se on pyörinyt vuosi sitten yhdessä ketjussa aikaan, jos sen vaan löydän.

Vierailija
5/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL!

Vierailija
6/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 10:03"]

[/quote]

Mä haluaisin oikeasti nähäd satakiloisen naisen, jonka kroppa on kaunis. Työkaveri painaa 114kg ja sen maha roikkuu reisissä, ei järin kaunista?

[/quote]

http://www.mybodygallery.com/search.html?height=any&weight=220&pant=any&shirt=any&zphoto=Large&new=1

Kattele tuolta, pistin kriteeriksi suoraan 100 kg.

Vierailija
7/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei roiku mikään paikka. Rinnat on kokoa 80D. En väitä, että mun kroppa olis järin kaunis, mutta vaatteet päällä ainakin ihan ok näköinen :) Eikä tosiaan kukaan usko, että painan näin paljon! 

Ei mulla ole mitään harhakuvitelmia kropastani, en kuvittele olevani niin hoikka ja tietysti ymmärrän, että mulla on ylipainoa ja reilusti. Mutta jotenkin se on vaan jakautunut mun kroppaan niin, että en näytä varsinaisesti lihavalta. Johtunee siitä, että olen melko pitkä?

Terkuin ap

Vierailija
8/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen;) Linkitin tänne kerran kuvanikin ja mut arvioitiin kymmeniä kiloja kevyemmäksi. Kukaan ei meinaa uskoa että olen 172cm/96kg.

Vierailija
9/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 10:09"]

[/quote]

[/quote]

http://www.mybodygallery.com/search.html?height=any&weight=220&pant=any&shirt=any&zphoto=Large&new=1

[/quote]

Ja mikä noista oli se kaunis?

Vierailija
10/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, ihmisillä on erilaiset käsitykset siitä että mikä on kaunis vartalo ja mikä on hoikka/normaali/läski. Ap:n BMI on noin 33,3 mikä on reippaasti ylipainon puolella. Minä laihduttaisin noin 30 kg mutta jos ap tykkää itse niin sitten ihan ok.

Vierailija
11/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vois olla mun kroppa: http://www.mybodygallery.com/photos-30945-body-shape.htm#img Kuten tuoltakin galleriasta näkyy, että voi olla monen mallista vartaloa samalla painolla :)

ap

Vierailija
12/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka painaa 100kg kuvittelee omaavansa jotenkin isot luut. Tämä on yleinen väärä käsitys ylipainoisilla. Se kuvitelma tulee siitä tavarasta mikä on luiden päällä, kun rasvaa saa kehosta pois, sieltä alta kuoriutuukin monesti ihan siro ruumiinrakenne, eikä luut ole isommat kuin muillakaan.

Vierailija
13/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 10:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

http://www.mybodygallery.com/photos-31296-body-shape.htm#img

http://www.mybodygallery.com/photos-31140-body-shape.htm#img

Onko nää susta rumiakin?

Vierailija
14/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vois olla mun kroppa: http://www.mybodygallery.com/photos-30945-body-shape.htm#img Kuten tuoltakin galleriasta näkyy, että voi olla monen mallista vartaloa samalla painolla :)

ap

[/quote]

Tosi jännä juttu että noin hoikalta tosiaan voi näyttää tuossa painossa. Itse olen 167 cm / 71 kg ja näytän *todella paljon* lihavammalta kuin kuvan nainen, huolimatta pienemmästä painoindeksistä. Mulla on valtava kaljamaha, ei ole läski tasaisesti jakautunut.

Vierailija
15/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös samaa sarjaa: 170cm/99kg. Käytän vaatteissa kokoa 44 housuissa ja paidoissa 42. Tällä hetkellä tosin mahassa on "normaalia" enemmän löysää kun synnytyksestä on 6vk ja sen toivon saavani pois mahdollisimman pian (tietenkin laihtuminen kokonaisvaltaisesti on myös tavoittena). Painan saman verran kuin ennen raskautta.

Vierailija
16/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen liki satakiloinen ja kyllä minulla on vielä vyötärö. Olen aika lihaksika ja leveäharteinen. En tiedä onko minulla väärsitynyt kuva itsestäni. Työpaikkalääkärillä mitattiin paino joku aika sitten, ja lääkäri sanoi " no en olisi kyllä uskonut, kun ethän sinä hylly" ja vispasi käsiään kuvaavasti ilmassa.

Vierailija
17/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 173cm pitkä ja paino nyt noin 78kg,tähän mennessä laihduttanut 20kg. vielä olisi tarkoitus puottaa painoa (mitä olin ennen kolmatta raskautta) Itse tunsin itseni tosi isoksi ja lihavaksi,kun olin 20kg painavempi. Koska ennen raskautta olin 74cm ja mahduin paljon pienempiin vaatteisiin ja tahdon myös näyttää samalta kuin silloin (ei mahamakkaroita tms.) Myös kuppikokoni pienentynyt D:stä c:hen johon olen tyytyväinen. Mutta jokainen saa päättää itse miten itsestään tykkää. 

Vierailija
18/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 10:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

http://www.mybodygallery.com/photos-31296-body-shape.htm#img

http://www.mybodygallery.com/photos-31140-body-shape.htm#img

Onko nää susta rumiakin?

[/quote]

Rehellisesti sanottuna on. Reidet ovat valtavat ja näkyy selluliitti, vyötäröä ei ole olemassakaan. Mulle ei kauniiksi kropaksi riitä isot rinnat ja feikkikynnet.

Vierailija
19/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä satakiloinen voi olla sopusuhtainen, mutta en nyt hoikaksi kutsuisi. Toki riippuu pituudestakin, mutta jos ei nyt ihan kaksimetrinen ole.

Itse olen 168/72 enkä todellakaan tunne itseäni hoikaksi, en edes sopusuhtaiseksi.

Vierailija
20/30 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  näytän mielestäni aika tukevalta ja ole 174cm ja 69kg. Urheilen päivittäin ja lihaksia löytyy. Mutta kun se läski on lihasten päällä eikä vyötäröä löydy vaikka olsin 20kg hoikempi niin tasapaksulta pötköltä näytän. No onneks mulla on tissit ja pylly, et on jotain kurvia.

Mut toi sydän naamainen tossa ekassa sarjassa näyttää sata kiloisenakin musta paremmalta ja naisellisemmalta kuin minä. Ainakin vaatteet päällä. Et on kai se mahdollista näyttää hyvältä siinäkin painossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi