Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP:Kyprokselle tukea riippumatta mitä rahanpesu- ja veronkiertoselvityksissä

Vierailija
06.03.2013 |

Valtiovarainministeri Jutta Urpilaisen (sd) mukaan Kypros saa euromailta tukea riippumatta siitä, mitä meneillään olevissa rahanpesu- ja veronkiertoselvityksissä ilmenee.

Jotenkin tämä on niin surullista :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja justiinsa kun Urpilainen muutamakuukausi sitten manas kuinka pahoja ne veroparatiisit ja rahanpesuvaltiot ovat kuinka ne pitäisi pistää ahtaalle. ja nyt tämä, mä olen yli 50 enkä ole eläissäni nähnyt tällaista pellehallitusta kun tämä nykyinen. Kyllä toi Katainen/Urpilainen tulee veronmaksajille aika kalliiksi, seuraavat eduskuntavaalit ovat varmaan ennennäkemättömät protestivaalit.

Vierailija
2/2 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 23:15"]

ja justiinsa kun Urpilainen muutamakuukausi sitten manas kuinka pahoja ne veroparatiisit ja rahanpesuvaltiot ovat kuinka ne pitäisi pistää ahtaalle. ja nyt tämä, mä olen yli 50 enkä ole eläissäni nähnyt tällaista pellehallitusta kun tämä nykyinen. Kyllä toi Katainen/Urpilainen tulee veronmaksajille aika kalliiksi, seuraavat eduskuntavaalit ovat varmaan ennennäkemättömät protestivaalit.

[/quote]

Jutta höpöttä populistisia juttujaan ihan äänien toivossa. Ei niitä oikeasti kiinnosta eikä ne edes tajua mitä ne puhuu, kunhan vaan puhetta tulee. Veroparatiisit oli silloin erittäin paha, hyi hyi-asia, nyt taas tukemisen arvoinen asia. Näin se maailma ja Jutan mielipiteet muuttuvat kerran pari kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän