Millaisia kermaperseitä sitä ovat kasvattaneetkaan!
Tori.fissä joku myy mukulansa 2v vanhaa polkupyörää koska likka saanut ajokortin "eikä siis enää tarvitse polkupyörää".
Näin laiskojako nykyajan nuoret ovat? Itse olen 38v ja muistan kun sain ajokortin niin todellakin liikuin esim kouluun aina pyörällä!
Kommentit (14)
Joo pyörät myydään yleensä pois jo mopon tieltä...sen kyllä huomaa kun katsoo nykyajan teinejä jotka ovat niin löysiä, veteliä ja laiskoja ettei pyörällä tai kävellen viitsitä mennä enää yhtään mihinkään.
Eipä oo ihme kun näiden nykyajan läskilaarditeinien kunto kutistuu ja vyötärö kasvaa. Ja ollaan älyttömän laiskoja muutenkin.
37v viisarissa,vaari kun osti mopon pistettiin fillari naftaliiniin ja 18v kun sain ajokortin pistettiin mopo huilaamaan,ihme valittaja, jos ei huvita pyöräillä tarvitseeko sitä päivitellä foorumilla ihan,eiköhän akka ala kuntoilemaan kun jätkät huomauttelee, että perse alkaa leviimään.
Mä möin oman polkupyörän kun muutettiin taajaman ulkopuolelle. En todellakaan lähde täältä fillaroimaan kaupunkiin, jonne on matkaa 15 kilometriä. Ei ole pyörää, koska se olisi täysin hyödytön. Enkä ole kermaperse.
Rahat loppu? Miksi tarvii selitellä mitään kun myy jotain?
joo. kaikille vitun autot ja eikö kermaperse tarkoita sitä kun mies ejakuoi anukseen ja kyseinen "kermaperse" sitten pieree siemennesteet ulos?
Vai mitä kermaperse teilläpäin tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 20:43"]
joo. kaikille vitun autot ja eikö kermaperse tarkoita sitä kun mies ejakuoi anukseen ja kyseinen "kermaperse" sitten pieree siemennesteet ulos?
Vai mitä kermaperse teilläpäin tarkoittaa?
[/quote]
Niin mitä kermaperse tarkoittaa. Noin minäkin olen sen ymmärtänyt.
Uskomatonta miten laiskaa nuoriso nykyään on. Mieheni kertoo joka päivä miten heille töihin palkattu sellaisia parikymppisiä poikia ja mitään eivät viitsi tehdä ja työteho ja työmotivaatio on olematon. Onko ihme jos ei viitsitä pyöräillä saati kävelläkään enää yhtään mihinkään.
Harva muuten asuu missään takahikiällä missä ei pyörällä pääse mihinkään. Siellä juuri ne nuoret pyöräilevätkin kun taas kaupungeissa ja läskiperseet liikuttava itseään mopoautoilla ja skoottereilla.
Kermaperse tarkoittaa juurikin sitä että istutaan persiillään ja perse leviää niin sanotusta kermasta ja muusta rasvasta...tarkoittaa siis laiskaa ja pilalle hemmoteltua meillä päin.
t.ap
Huomaahan sen joka ikinen kesä kun kouluissa lomat alkaa niin teinit alkaa terrorisoida mopoilla ja mopoautoillaan. Sellaiset luuseritko muka jaksais liikuttaa itseään mihinkään kävellen tai bussilla? HAH HAH HAAAAA...
Tuskin olemme ap ainoita jotka eivät tajua nykyajan lasten ja nuorten laiskuutta., Sehän lähtee jo siitä kun vanhemmat kuskaavat autoillaan joka aamu kouluun ja hakevat iltiksestä ettei vaan kullanmuru joudu kävelemään herrajumala kilometrin tai parin matkaa.
Ihan tavallinen arkiliikunta unohtuu ja vanhemmat näyttävät lapsilleen tässä huonoa esimerkkiä. Eivät itsekään jaksa liikkua ilman autoaan enää yhtään mihinkään.
Mulla on 10v tytär ja naapurn täti kummasteli miksi halusimme ostaa lapselle vielä ihan kunnollisen vaihdepyörän vaihteettoman Jopon sijaan. " Eihän se pyörää tarvi kuin kilomterin koulumatkalla". Vastasin että todellakin tarvitsee silä teemme perheen kesken pitkiä pyöräretkiä pitkin kesää..
Haluaisin muistuttaa, että AINA vanhempi sukupolvi on kauhistellut "nykynuorisoa". Sillon kun me oltiin nuoria, vanhemmat kauhisteli meidän tempauksia...
Heh :D Olen 21v, ajoin ajokortin vasta tuossa kun täytin 20, säästin siihen ihan itse rahat :) Auton sain heti, kun ajolupa oli kädessä, setä antoi vanhan autonsa minulle. Pakko myöntää, kyllä silloin tuli sitten ajettua enemmän ja vähemmän, kouluaamuisin oli helpompi napata lapsi matkaan turvaistuimeen, viedä poika päiväkotiin ja siitä sitten kouluun. Muuten kyllä sitten tuli napattua lapsi rattaisiin ja kävimme kaupassa sitten rattailla, kauppaan käveli sen 30 minuuttia. Niinä päivinä, kun kävimme ostamassa sitten isomman määrän ruokatarvikkeita tuli kyllä mentyä autolla, silloin kun itsellä ei ollut vielä korttia, oma isäni käytti minua sitten niinä päivinä kaupassa, kun sentään samalla paikkakunnalla teki töitäkin :)
Mutta joo, olen itsekin huomannut tämän, että kun se ajokortti saadaan, saadaan autokin ja kaikki autoa pidemmät matkat mennään autolla. Yks kaveri meni oikeasti yhdessä vaiheessa lähikauppaankin autolla, mihin kesti kävellä ehkä 2-3 minuuttia... Mut on se niin hienoa, kun on auto ja siinä "hyvät" poppivehkeet! :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 19:54"]
Tori.fissä joku myy mukulansa 2v vanhaa polkupyörää koska likka saanut ajokortin "eikä siis enää tarvitse polkupyörää".
Näin laiskojako nykyajan nuoret ovat? Itse olen 38v ja muistan kun sain ajokortin niin todellakin liikuin esim kouluun aina pyörällä!
[/quote]
Ensin monikko kermaperseitä ja sitten kuitenkin: sitä ovat kasvattaneetkaan?