Mun ukko on paska!
Marmattaa jos vähänkin istun ja luen esim lehtiä kotona... sen mukaan melkein kokoajan pitäisi tehdä jotain " hyödyllistä" kun kerran kotona olen... =/ Tänään oli esikoinen kaverin luona leikkimässä ja pikkuinen päiväunilla ja lueskelin raamattuamme eli seiskaa tuossa ja ukko tuli sisälle ja rupesi valittamaan kun en ollut laittanut koirille vielä ruokia valmiiksi! Ne helvetin hurtat mitä se tähän hamstraa kerkiää syömään ruokansa myöhemminkin (kuten ovat ennenkin syöneet), sanoin sille. Taas on uusi perkeleen hirvikoira tulossa tähän ja mun pitää sitäkin ruokkia! Laittais itte ruuat noille rakeille!
Sama juttu oli toisena päivänä, kun ukko rupesi valittamaan että " siivoaisit edes tuota eteistä kun on niin paskasta!" Joo, onhan se paskanen kun hiekkaa ja multaa kulkeutuu ulkoa... Ja tarkoitus olikin se siivota, mutta ärsyttää vaan tuo sen tapa sanoa asiasta! Tyyliin " tekisit nyt edes tuota" .
Eikä meillä todellakaan ole kauhean siistiä koskaan. Mutta se johtuu vaan siitä koska ukko ei ikinä ota lapsia yhtä aikaa ulos tai vie vaikka johonkin ajelulle/kauppaan tms. että mä saisin rauhassa siivota!! Se mun siivoaminen on sitä sitten että hätistelen kokoajan lapsia pois edestä/kimpusta kun siivoan ja raivaan sitä mukaa kun he levittävät... Että mua korpeaa!!!!! Pääsinpäs avautumaan!!!! Nyt lähden kuntosalille, jääkööt ukko tänne lasten kanssa!!!!!