Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä pintaremonttia: Kylppäri remontoitu 2006 ja siellä DELFIINIboordi ???

Vierailija
05.03.2013 |

Mitä vittua ihmiset ajattelee? Toi kylppäri näyttä samalta kun vanhempieni kylppäri, joka on rempattu 1996 eikä 2006 niin kuin tuo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laittaa sellaista mistä tykkää eikä sitä mikä on esim. sisustuslehtien mukaan soveliasta...

Vierailija
2/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rakastaa boordeja, niitä pitää edelleenkin tunkea joka paikkaan. Makunsa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytti nimen omaan siltä että saatiin jostain halvalla niin laitettiin nuo. Olisivat mieluummin laittaaneet vaikka ihan perus valkoiset kaakelit... hyi hitto!

Vierailija
4/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on merihevosia boordissa, 2000-luvun alkupuolen talo :)

Vierailija
5/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:31"]

Meillä on merihevosia boordissa, 2000-luvun alkupuolen talo :)

[/quote]

Meilläkin on merihevosia! Rempattu 1999.

Vierailija
6/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kiertää kylppäriä "meriaiheinen" (simpukoita/meritähtiä) boordi ja remontoitu 2009. Näyttää kivalta, enkä ole lainkaan kyllästynyt neljässä vuodessa. Aivan sama minä vuonna tuollainen on ollut muotia sisutuksessa. En lue sisutuslehtiä/-blogeja tms. Sisustan juuri niin kuin itse tykkään. :)

Vierailija
7/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mereneläimet on jees! Karmeita on sellaiset kliiniset yksi-kaksiväriset kylppärit, joista tulee sairaalafiilis.

Vierailija
8/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulla ei ainakaan ole hajuakaan, mikä boordi sattuu milloinkin olemaan muodissa. Laitan tasan sitä, mistä itse satun tykkäämään. Saattaisin tykätä delfiineistäkin.

Vierailija
9/10 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on raati koolla; ollaan ostettu talo, jossa vessan remontti on jäänyt kesken, eli se on pakko laittaa. Kylppäri ja sauna on rempattu, kylppäri on modernisti valkoisia isoja laattoja ja parit raidat mustaa, ei mun makuun, mut ihan menettelee kun on kerran uusi.

Kattelin vessaan laattoja, ja näin Terrassa ihanan romanttisen värisiä isohkoja laattoja, punanen pohja ja sellanen kuvio joka muistutti vähän jotain tilkkutäkkiä, siis sellasia ruutuja, ja kuvioissa oli kultaa myös mukana, kauheen vaikee selittää. Mä haluisin laittaa sitä, siis ihan vaan koristena vaikka yhteen kohtaan, mut mulla on ongelma se kun en oikein tiedä kävisikö sen kanssa minkälaiset sitten muut laatat, seinälle ja lattiaan, entä pitäisikö kalusteissakin olla punaista?

Vierailija
10/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein ja kodikkain koti on eräällä ystävälläni, joka onlähemmäs toistakymmentä vuotta sisustanut asuntoaan tietyllä tyylillä ja nyt kokonaisuus on aivan hänen näköisensä. Muoti on vaihtunut, mutta tyyli ei. Onneksi, sillä kokonaisuus ei olisi sopusoinnussa keskenään kaikkien muoti oikkujen tähden. Kunnioitan ihmisiä, joilla on selkeä oma maku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi