Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks ideoit että mitä antaisin lahjaksi noin 50 v opelle?

Vierailija
05.03.2013 |

Oon 17 vee ja joudun vaihtamaan luokkaa nyt keväällä ja vastuu-openi oli ihana ihminen ja paras ope mitä mul on koskaan ollu. Se on mulle ollut läheinen, oon sille kertonut murheita, puhunut kaikenlaisista jutuista, joskus halannut... Se on ollut mun opena 1½ vuotta.

Elikkäs haluisin antaa sille lahjan mun tulevis läksiäisbileissä kortin lisäks mut pää lyö tyhjää. Onks ideoita? Ois kiva et se ois joku säilyvä lahja, muttei kumminkaa semmonen riesa. En tiiä veiskö ees openi sitä lahjaa kotiin, mut ehkä se pitää sitä työhuoneessaan. Pieni pehmolelu, koriste-esine....

Onks teil parempii idiksii?

Ps: Haluisin jotain antaa, vaikka tiiän et monet teist vastustaa opejen lahjomista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, mulle tuli päähänpisto jonka toteutin mun hyvän kamun kaa. Me mentii tauolla ostamaa ex-opelleni suklaalevy kimppaan ja me mentii antamaan se sille. Sitten me sanottiin sille, et se on ollut ihana ope, (se on myös kamuni ex-ope). Iha selväst piristettiin sen päivää. Meiänki päivä piristy samalla ja saatiin halit. Jäi hyvä fiilis :)

Mut läksiäisbileet on vast tulossa tän kevään aikana, joten mietin et antaisin ex-opelleni kortin. Ois ihanaa myös jotenkin yksin muistaa sitä jollain muulla pienellä jutulla. Mietin just et toteuttaisinks viel jonku teiän idean, vaik meneeks toi lahjominen jo yli?

Vierailija
2/17 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin sillä, ettei koriste-esineitä. Sanoisin, että mieluummin esim. muki. Toki opettajilla on varmasti liuta eriparimukeja, mutta luulenpa, että oppilaan antama juttu on hieman spesiaalimpi kuin vanhempien pakkolahjomiset.

Vierailija
4/17 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tosta muki vinkistä :D Onks joillain viel muita idiksii? Ois kiva jos ois useampi vaihtoehto. Ps: openi on nainen

Vierailija
5/17 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/17 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan Helsinki-sarjan mukit ovat kauniita; niitä on neljä erilaista. Eivät ole niin tavanomaisia kuin Muumi-mukit.

Vierailija
7/17 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itse runo joka kertoo opesta laita se kehyksiin ja anna opettajalle jää kaunis muisto:)

Vierailija
8/17 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jokin kiva kirjanmerkki? Pieni muistaminen, joka jää ja jolla luulisi olevan käyttöä.

Vierailija
9/17 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti ehotuksista :)

Vierailija
10/17 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutes kävi aika ihku idea mun mieles. Voisin antaa kaverikorun, jota ex-openi ei ehkä koskaa tajuis. Eihä kaikis lukis: best friends.

Vaikka semmonen koru jossa kummallekki ois palapelinpala ja toinen tietty menis opelleni. Tai sydämmenpuolikas.

Tiiän kyl et kukaan ei kannata tätä idist täällä, mut kamuni mielest se idis on ihan hyvä.

T. ap

Vierailija
11/17 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:10"]

Oon 17 vee ja joudun vaihtamaan luokkaa nyt keväällä ja vastuu-openi oli ihana ihminen ja paras ope mitä mul on koskaan ollu. Se on mulle ollut läheinen, oon sille kertonut murheita, puhunut kaikenlaisista jutuista, joskus halannut... Se on ollut mun opena 1½ vuotta.

Elikkäs haluisin antaa sille lahjan mun tulevis läksiäisbileissä kortin lisäks mut pää lyö tyhjää. Onks ideoita? Ois kiva et se ois joku säilyvä lahja, muttei kumminkaa semmonen riesa. En tiiä veiskö ees openi sitä lahjaa kotiin, mut ehkä se pitää sitä työhuoneessaan. Pieni pehmolelu, koriste-esine....

Ps: Haluisin jotain antaa, vaikka tiiän et monet teist vastustaa opejen lahjomista.

[/quote]

Viini tai viskipullo. Jokin hyvä kirja.

Vierailija
12/17 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:10"]

[/quote]

Viini tai viskipullo. Jokin hyvä kirja.

[/quote]

Oon ala-ikänen, muuten hyvä

Vierailija
13/17 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kannata tuota kaverikoruideaa, vaikka muuten olen oikein liikuttunut, että haluat opettajaasi muistaa. Ei mulla nyt mitään hyvää ideaa kyllä itsellänikään ole.

Vierailija
14/17 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon tai Marja Kurjen silkkihuivi? Jos siis mahtuu budjettiisi (molempia myydään uusina myös Huuto.netissä).

Vierailija
15/17 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2013 klo 20:54"]

Mä en kannata tuota kaverikoruideaa, vaikka muuten olen oikein liikuttunut, että haluat opettajaasi muistaa. Ei mulla nyt mitään hyvää ideaa kyllä itsellänikään ole.

[/quote]

Mitä pahaa tossa kaverikorus ois? Jos antais sille eri merkityksen. Musta se ois ainaki tosi hyvä idea, et mulle jää muisto opestani ittelleniki. En tiiä et ees säästäiskö openi sitä.

Entinen openi on toosi ihana tyyppi ja haluisin jonku omaperäisen jutun. Oon sen kaa tosi läheinen, kukaa muu mun luokkalaisist ei oo jäänyt nii monest sille juttelee, halannut jne.

Vierailija
16/17 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppii

Vierailija
17/17 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaverikoru annetaan kaverille, ei opettajalle, vaikka ope olisi hyvinkin läheinen. Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole. Anna vaikka joku runokirja tai mietelausekirja. Tai jos olet hyvä piirtämän tai maalaamaan, niin omatekoinen taulu.