Poika täyttää 18v
Antakaas vinkkejä mitä antaisin lahjaksi, olen köyhä yh ja halusin antaa jotain järkevää/hullua/käytännöllistä/epäkäytännöllistä... rahaa tähän olisi ehkä max 300€
Kommentit (5)
Ajokorttiin ja autoon ei ole varaa, sukua on vähän, eli ei tule ihmeitä saamaan lahjaksi muualtakaan.
Mites lahjakortti johonkin, mistä poika tykkää?
Hyvä, ettet kustanna lapsesi ajokorttia, oppiipahan kunnolla ajamaan kun joutuu itse säästämään rahat. Niin monelle lapsen kaverille käynyt paljon kolareita (omia mokia) kun on vanhemmat maksaneet kortin... Ei ole noi liikennesäännöt päähän jääneet.
- Lippu konserttiin/kans.väliseen jalkapallo-otteluun tms. poikaa kiinnostavaan juttuun.
- Benji-hyppy
- kännykkä
- iPod tai joku muu soitin
- lahjakortti nettikauppaan, mistä voi ostaa musiikkia
- lahjakortti lempikauppaan (esim. vaate-, kirja-, pelikauppa)
- jotain harrastukseen liittyvää
- jotkut merkkifarkut tai muu vaate/laukku/reppu tai muu, joka on aiemmin jätetty ostamatta liian kalliin hinnan takia.
- kamera/kiikarit/kello/sykemittari/
- mukaan ainakin vähän karkkia, meidän 18-vuotiaalle tulee aina suklaalevystä hymy naamalle...
Mites pojan ajokortti, onko ajatuksissa hankkia/ onko tarvetta / millä rahoittaa? Voisitko olla siinä avuksi?
Itse opetin pojan syksyllä ajamaan, rahaa meni 3 kk:n aikana alle 500 e. Nyt siinä on joku muutos mutta en tiedä paljonko vaikuttaa hintaan.