Suorana Kortesmäki/YLE, eilen SURKEA!!!
Voi vitsi, mitä sopaa mun verorahoilla!!! Ehkä surkein talk-show ever. Katsoin vasta tänään Areenasta, mut eipä tarvii katsoa seuravaa jaksoa. Tietääkö joku tänään niin "ylifeikkiesittäjä"-juontajan taustoja
Kommentit (12)
Tämä hirvittävä televisio-ohjelma sekä Yle TV2 on lopetettava välittömästi! Mainoskanaville tällainen soopa. Suomella on järkyttävän iso julkinen sektori ja tämä antaa todella kouriintuntuvan esimerkin verorahojen käytöstä. Ihmisten veronmaksumoraali alenee ja harmaa talous kasvaa.
Niinpä! Koska MINÄ maksan veroja, sieltä pitää tulla vain MINUN hyväksymääni ohjelmaa! Muut katsokoon mainosrahoitteisia!
No musta se on hauska. Älkää kattoko. :)
en o varma shöyn tasosta, mutta voin hyvin kuvitella. ja varmaan siellä jossain vaiheessa pistetään perussuomalaisia halvalla. ihme touhua yleltä. pirun vasurit. aina haukkuu persuja. aina valitetaan et ollaan rasisteja mut miks. mehän ollaan. eikä ees rasisteja vaan roturealisteja. valkoihonen on älykkäämpi. piste.
Kortesmäki on just ihan paras talk show!!! Ja joona kortesmäki paras juontaja koska on niin ihanan energinen ja iloinen:) että tee ite parempi talkshow ku kerta nii tiedät ja osaat...
No minuakin eka ärsytti tää Joona, mutta nyt kun olen silloin tällöin katsellut ohjelmaa hyvien vieraiden vuoksi, niin olen pikkuhiljaa alkanut tykkäämään Joonan tyylistä. Hän on rento ja letkeä eikä "paskantärkeänä" ja itseääntäynnä, kuten esim. kollegansa Tuomas Enbuske ja Jari Sarasvuo,
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 22:31"]
en o varma shöyn tasosta, mutta voin hyvin kuvitella. ja varmaan siellä jossain vaiheessa pistetään perussuomalaisia halvalla. ihme touhua yleltä. pirun vasurit. aina haukkuu persuja. aina valitetaan et ollaan rasisteja mut miks. mehän ollaan. eikä ees rasisteja vaan roturealisteja. valkoihonen on älykkäämpi. piste.
[/quote] Olisit jattanyt kirjoittamatta, nyt putosi valkoihoisten pisteet.
huono ohjelma, ei voi mitään.
mikä sen ulla virtasen funktio ohjelmassa on? se on ainakin saanut vieraaksi sinne jo kaverinsa toosa-tv-miehet (jotka on kyllä hauskoja) ja eilen lotta backlundin. pari minuuttia pystyy ohjelmaa katsoa, mutta sitten ei enää
pysty.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 16:51"]
Voi vitsi, mitä sopaa mun verorahoilla!!! Ehkä surkein talk-show ever. Katsoin vasta tänään Areenasta, mut eipä tarvii katsoa seuravaa jaksoa. Tietääkö joku tänään niin "ylifeikkiesittäjä"-juontajan taustoja
[/quote] Joo, pelkkää sitä itseensä mitä jokainen vessassa suoltaa, lopettakaa ohjelma, kiitos!