Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska teillä on alkanut menkat synnytyksen jälkeen?

Vierailija
03.03.2013 |

Mulla vauva 7 kuukautinen ja olen lopettanut imetyksen pari viikkoa sitten. Eikä menkkoja ole ollut ollenkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se mitään tavatonta ole

Vierailija
2/9 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina noin 1v.1kk synnytyksestä, imettänyt olen lapsesta riippuen 10kk-12kk.

T. Neljän äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi krtaa n kuukausi imetyksen lopetuksesta, n 7kk synnytyksestä. Kaksi kertaa ei ollenkaan, silloin oli hormonikierukat.

Vierailija
4/9 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 1v 3kk synnytyksistä

Vierailija
5/9 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 3kk synnyksestä ja siitä asti heti säännöllisinä (ei hormoniehkäisyä). Lapsi oli täysimetyksellä puoleen vuoteen ja imetyksen lopetin kun lapsi oli 10kk.

Vierailija
6/9 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kun lapsi oli 4kk vaikka täysimetin.

Vierailija
7/9 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos vastauksista. Näistä vastauksista päätellen aika yksilöllistä, mutta eiköhän ne kohta sitten ala minullakin, kun olen imetyksestäkin luopunut. Jotenkin toivon salaa ettei alkais. On nimittäin jotenkin vieläkin niin ikävä sitä raskausaikaa ja sitä ihanaa isoa mahaa :) t:ap

Vierailija
8/9 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi siinä vaiheessa, kun vauva nukkui 9-11 tuntia putkeen. En silloin älynnyt yöimetysten merkitystä. Tuo vaihe oli siinä kun vauva oli jotain 2,5-4kk. 4kk:n jälkeen yöherätykset palasivat muutamaksi vuodeksi, mutta kuukautiset olivat jo ehtineet alkaa ja jatkuivat säännöllisinä.

Vierailija
9/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi, kun vauva oli seitsemän viikon ikäinen, täysimetyksestä huolimatta (ja vauva  söi tuossa vaiheessa vielä varmaan 10-12 kertaa vuorokaudessa). Olivat aika epäsäännölliset n. puolen vuoden ajan, mutta sitten säännöllistyivät. Imetys loppui, kun lapsi oli lähes kaksivuotias. Ihan mielelläni olisin ollut pidempäänkin ilman menkkoja, varsinkin kun ne ovat mulla kovin runsaat ja kivuliaat.

Olen muistaakseni jostain lukenut/kuullut, että menkkojen kuuluisi alkaa puolen vuoden kuluessa imetyksen päättymisestä. Eli voit ap odotella niitä menkkoja vielä ihan kaikessa rauhassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi