Osaisitko vinkata hyvää, kestävää ja hinnaltaan järkevää välikausitakkimerkkiä!?
Tytölle 116 cm koossa hakisin jotakin tyttömäistä, mutta silti leikeissä kestävää kevättakkia. Kiitos avustasi!
Kommentit (8)
Mä ostin nyt yhdelle pojalleni ekaa kertaa Mikk-line -merkkisen takin. Maksoin 60e. Eli ei ole niitä hurjia 100 euron ja ylikin hintoja tuossa merkissä. Kangas vaikutti oikein hyvvältä. On vedenpitävä ja saumat teipattu. En osaa kyllä mitään käyttökokemusta vielä kertoa.
Olen aina ostanut Molo Kidsin, Ticketin tms. takkeja ja housuja, mutta jos tuo osoittautuu hyväksi niin ehkä ostamme enemmänkin sen merkin ulkovaatteita.
Neljälle kun saa ostaa niin rahaa palaa :(
Meidän tytöllä kesti Ticket to heaven kolme vuotta, eikä vieläkään kankaassa kulumisen merkkejä, joten hyvin voi pistää kiertoon. Pientä pinttymää saumoissa vain.
Ekana vuonna käytettiin hihat käärittyinä, tokana vuonna oli sopivin, kolmantenakin meni vielä ihan hyvin.
Reimashopin outletista? Joitain takkeja 70% alessa.
Mä alottaisin etsimisen vaikkapa H&M:ltä, Lindexiltä ja KappAhlista. Name It:n takkeja meillä on myös ollut. Ticketin takit on myös hyväksi havaittu, mutta niillä on aika korkeat ovh:t.
Kestäviä on meillä olleet Reimatec, tähti Jonathan, Everest,
Ehdottomasti paras hinta-laatusuhde on Lassien haalareissa/takeissa. Kolmen lapsen äitinä kokeiltu Reimatec +, jonathanit, travallet ja ticketit. Paras kestävyydeltään ehdottomasti Lassie, kakkosena travalle, reimatecin + versio ei kestävyydessään Lassielle pärjää :)
Hei,
En tiedä onko hinnaltaa järkevä, mutta noissa välikausivaatteissa meillä on kolmen lapsen kanssa toiminut ylivertaisesti Polarn O Pyret. Kuopuksellamme on käytössä valehtelematta 5 vuotta vanha POP kuoritakki, joka on ostettu esikoiselle ja edes helmassa ei ole kulumisen merkkejä. Tämän voisi myydä priimana eteenpäin! Ja herra tietää että minulla on kokemusta noista vaatteita 12 vuoden ajalta.Yksivärinen toimii lisäksi hyvin myös muussa kuin ihan perus ulkoilussa.
Reimat meni boikottiin kun vaihtoivat kankaan johonkin ihme haperoon, Ticket ihmeellisten tiukkojen hihansuiden ja lahkeiden kuminauhojen vuoksi, Lassiet yms. kirjavuuden ja rumuuden vuoksi...
POP ei ole mikään suosikkimerkkini muuten, en osta sen talvivaatteita, ne meillä on ollut tuota Ticketiä (joka myös on kestävä), mutta olen ollut tarkkana että ostan suoralahkeisia housuja ja lumipussilla varustettuja takkeja. Kaikissa on omat heikkoutensa ja plussansa.
Välikausivaatteissa ostan POPia, se kuoritakki + windstopper fleece kylmemmällä, pelkkä kuoritakki sateella ja fleece kolealla on tosi monikäyttöinen yhdistelmä. Miinuksen kallis hankintahinta.
nostan