Martinasta on tullut uskomattoman tyylikäs!
En ole Martinan fani, mutta pakkoa sanoa että on kyllä todella tyylikäs nainen. Näin häntä vähän aikaa sitten kaupungilla, ja olivat kyllä Victorian kanssa viimeisen päälle laitettuja.
Huima muutos, kun vertaa niihin muutaman vuoden takaisiin Ed Hardy-kuteisiin. Emma gaalassa Martina oli mielestäni illan tyylikkäimpiä.
http://martina.seiska.fi/wp-content/uploads/2013/03/ea612ad682b011e28efa22000a1fbd9c_7.jpg
http://martina.seiska.fi/wp-content/uploads/2012/04/IMG_1634.jpg
Kommentit (17)
Toi leikelty naama ja nuo rikkinäisinä ostetut farkutko ovat nyt sitten se uusi tyylikkyys? Vai kenties tuo iltapuku joka istuu todella kummallisesti päällä, eikä sovi meikkiin?
Onko se lopettanut treenaamisen? Näyttää uudessa kuvassa jotenkin niin luikulta, erityisesti käsivarret.
Haha, olis kiva nähdä teidän av-mammojen tyyli, niin katotaan kummat tässä on tyylikkäämpiä, te vai M.
Mun mielestä tyylikkyys ei kyllä kompensoi tyhmyyttä laisinkaan ja se on kuitenkin ihmisessä tärkeintä, onko tyhmä vai fiksu.
Tyylikäs?! Siitä ei saa tyylikästä tekemälläkään. Rumat pallosilarit ja muutenkin tosi miehekkään näköinen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 13:33"]
Haha, olis kiva nähdä teidän av-mammojen tyyli, niin katotaan kummat tässä on tyylikkäämpiä, te vai M.
[/quote]
Muista en tiedä, mutta kyllä omasta puolestani voin sanoa että olen kyllä tyylikkäämpi kuin Martina. Martina on kaunis nainen, eikä mitään pahaa sanottavaa hänestä noin muutenkaan.
[/quote]
Mun ei ollut tarkoitus mitenkään kritisoida/ivata. Vaan ennemminkin olin huolissani/ihmeissäni.
t.6
[/quote]
Pahoittelen mutta näkemäni perusteella olen kyllä tyylikkäämpi kuin Martina. Tai siis minulla on edes jonkinlainen haisu miten pukea oma vartaloni ja tiedän mikä käy minkäkin kanssa.
Mihinkään perustumaton koppavuus ei ole sama asia kuin tyylikkyys.
Lisään vielä, että on mielestäni todella kaunis ja luikkuudesta huolimatta edelleen hyväkuntoisen näköinen nainen. Haluaisin olla samannäköinen. :)
t.6
Ahaa, tajusin.
Tää on M:n oma aloitus. Se luulee että on nyt sellainen 'tyylikäs' kun sillä on hame yli polven tai paita ilman napaan uurrettua kaula-aukkoa.
Tyylikkyys ei ole sama asia kuin vähemmän pintaa, toki se voi olla osa sitä.
Huoh, jos ei ole hyvää makua niin ei ole hyvää makua.
Voi ziisus noita kulmakarvoja, ja meikkiä ylipäätään. Ja revittyjä farkkuja. Ja denimiä denimin kanssa. On kyl tyylikästä joo. Jonkun trailer trashin mielestä.
Buahaaaaa!!!!!
Niin minäkin ihmettelen mitä hittoa martina teki emma gaalassa.
Mun mielestä Martina näyttää kyllä hyvälle tuossa iltapuvussa! Mutta en tyylikkääksi sanois tuota farkkukuvaa, mutta ei sekään pahalle näytä. Onhan nuo paremman näköisiä vaatteita kun monet muut mitä sillä on päälläänsä ollut.
Reps, nuo repaleiset farkut eivät ole tyylistä kuulleetkaan.