Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää... jugurttipikarit..

Vierailija
28.02.2013 |

Miksi mun perheeni jäsenet tajua laittaa niitä jugurttipikareita roskikseen SISÄKKÄIN. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa, olen sanonut tuhat kertaa ja näyttänyt havainnollisesti, miten pieneen tilaan esim. 3 tyhjää purkkia menee sisäkkäin sen sijaan että jokainen purkki olisi irrallaan roskapussissa. Perhana.

Ja kun joku alkaa näsäileen,että osta kilon pakkauksia.. Joo, S-marketissa oli nuo Valion pikarit 0,19€, paljon halvempaa kuin kilon pakkaus, ja moni sai lempimakuaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te jaksa tyhjentää roskia vai mistä tämä outo ongelma johtuu?

Vierailija
2/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kilon pakkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne pitäisi laittaa sisäkkäin? En laittaisi minäkään vaan rytistän ne roskikseen..

Mutta tapansa kullakin.

Vierailija
4/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, MINÄ en jaksaisi aina tyhjentää roskista. SitäKÄÄN ei kukaan tunnu tajuavan viedä ulos sanomisesta huolimatta. Ne jugurttipikarit pursuilee ja ponnahtelee kukkuraisen pussin päältä, eikä sitä pussia saa kukaan ulos.. ei kukaannnnnnhhh..

aaaaaarrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Vierailija
5/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*poks* suoni napsahti aplla?

Ala kantamaan liian täydet roskikset muiden huoneisiin? sohvapöydälle?

Vierailija
6/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ongelma!  Meille ei osteta niitä koskaan.  Ostan litran tölkissä, jonka voi huuhdella ja laittaa kartonkikeräykseen, jos on joskus pakko ostaa tuollaista sokerijogurttia.  Yleensä syödään maustamatonta, saa jokainen tehdä hilloilla sun muilla itselleen mieleisen.  Joskus ostan myös Lidlin makujogurtteja, mutta nekin ovat kilon pakkauksissa.

Roskapussi meillä täyttyy kerran kuussa, jos silloinkaan...

Vierailija
7/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se ärsyttää, mutta ei ole valitettavati suurin ongelmani.

Vierailija
8/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työkaveri (viisikymppinen nainen) laittaa roskikseen litran maito- tai jugurttipurkin roskiin sellaisenaan. Ei siis viitsi lytätä sitä niin, että siihen pieneen roskikseen mahtuisi jotain muutakin, kuin se yksi maitopurkki :)

En ole kuitenkaan tähän mennessä vielä kehdannut huomauttaa asiasta, mutta ihmettelen suuresti!

Vierailija
9/16 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 23:10"]

mun työkaveri (viisikymppinen nainen) laittaa roskikseen litran maito- tai jugurttipurkin roskiin sellaisenaan. Ei siis viitsi lytätä sitä niin, että siihen pieneen roskikseen mahtuisi jotain muutakin, kuin se yksi maitopurkki :)

En ole kuitenkaan tähän mennessä vielä kehdannut huomauttaa asiasta, mutta ihmettelen suuresti!

[/quote]Huomauta ihmeessä, maapalloa pitäisi jättää jälkipolvillekin.

Vierailija
10/16 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ne sentään vie ne tyhjät purkin roskiin asti!! Olisit tyytyväinen.

Vierailija
11/16 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi roskapussi oven eteen. Luulis katoavan.

Vierailija
12/16 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 23:10"]

[/quote]

No tämä on jo perin kummallista.

Vierailija
13/16 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitähän sillä 19 sentillä saa, jogurttia, jossa on olematon marja/hedelmäpitoisuus ja sokeria ja lisäaineita moninkertainen määrä.

Elämä on tässäkin asiassa valintoja, sekä jogurtin laadun että sen tuottaman jätteenkin suhteen...

Vierailija
14/16 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pesen. Etenkin kesällä niistä tulee käteviä jäitä kesäjuhliin tai muuten vaan ja sen jälkeen ne ovat yleensä rikki, niin ihan iisisti saa kierrätettyä.

askarteluun yms. tosin meillä ei kovin usein noita yksittäispikareita ostella, ettei niitä usein pursuile yhtään mistään.

Vierailija
15/16 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen huomannut meillä saman ongelman. Ei ne vaan tajuu. Ja todellakin litran purkeissa ostettuna jukurtti tulee kalliimmaksi kuin 2dl:n pikareissa (ainakin s-marketissa). Meillä on monta syöjää, ja kaikki ei edes tykkää/pysty syömään samoja makuja.

Vierailija
16/16 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päivän jogurttipurkit pitäisi säilöä jossain pöydällä, että kaikki voivat pinota omansa ja illalla ne laitetaan roskiin? Vai miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä