Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskauden oireet, silti negatiivinen testi???

Vierailija
25.02.2013 |

Hei kaikille! Minä kaipaisin neuvoa ja tietoa viisaammilta. Kuukautiseni ovat myöhässä jo 3 viikkoa, minulla on pahoinvointia vatsakipuja kuumeilua väsymystä ja kaikenlaisia muita oireita, jotka viittaisivat raskauteen. Kuitenkin testit näyttävät yhä pettymyksekseni negatiivista. Voinko kuitenkin olla raskaana? Entä mitä muita syitä voisi olla oireilleni??

Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Minusta tuntuu siltä että pienokainen voisi olla tulossa, mutta en uskalla toivoa liikoja..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulosairaus voi olla oireena. Ja sitä tuntuu sairastavan 99% niistä naisista, jotka yrittävät vauvaa.

Menkat voi jäädä vaikka stressin takia pois. Joten siinä sulle syy siihen.

Vierailija
2/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi kyllä olla että toivon liikaa ja siksi uskon oireita olevan :) Tuli mieleen myös että minulla oli joskus teininä kystiä joiden takia tuli vähän samanlaisia kipuja, mutta silloin kuukautiset tulivat kuitenkin oikeaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis aivan oikeasti en usko että voisin kuvitella näítä oireita. minulla on viikon ollut lämpöä ja todella huono oli välissä, riippumatta vuorokauden ajasta. mutta voisiko minulla olla jokin muu asia joka aiheuttaa oireet

Vierailija
4/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinulla on kohdunulkoinen raskaus? tai sitten raskaus ei vain näy vielä?

Vierailija
5/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
6/9 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä.

Vaikka netti on täynnä tarinoita siitä miten raskaustesti näyttänyt plussaa vasta rv12 tai vastaavaa, se on kuitenkin todella harvinaista.

Joskus naisilla jää kuukautiset tulematta kokonaan kierron tai parin verran, eikä ole välttämättä edes mitään varsinaista syytä tähän. Naisen keho ei vain ole mikään kone joka toimisi koko ajan samalla tavalla.

Lääkäri on ainut joka voi varmistaa mikä sinua vaivaa.

Vierailija
7/9 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaaa!! eipä ollut luulosairaus. minä olen siis aloittaja ja tänään positiivinen raskaustesti <3 olen onnellinen, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
8/9 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Suosittelen, että käyt gynellä mittaamassa alkion koon ja raskaushormonin tason. Jos kuukautiset ovat jo 4 viikkoa myöhässä ja vasta nyt testi positiivinen, niin parempi käydä katsastamassa missä kohtaa raskaus menee & onko normaali raskaus. Minulla tuulimunissa tuo hormoni on noussut hitaasti.

Vierailija
9/9 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varannut jo ajan :) toivon todella että kaikki on hyvin! voihan myös olla että hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin. no mutta pian selviää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan