Vierailija
Poiminta

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

• ylös 44
  • alas 96

Sivut

Kommentit (338)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko M vai N

Miksei edes kysyt? Oletko joskus muka törmännyt naisoletettuun jonka olisi tarvinnut aloittaa keskustelu?

Sitä paitsi naisoletetuilla on miesoletettuja paremmat sosiaaliset taidot, eli heidän ei tarvitse kysyä tyhmiä keskustelun aloittamisesta.

• ylös 49
  • alas 199
Vierailija

Juttu joko lähtee luistamaan tai ei lähde. En jäisi miettimään yhdenkään perään tinderissä. Löysin mieheni tinderistä ja heti ensimmäisistä viesteistä sen tunsi että tuohon haluan tutustua. Molemmat oli ajatellut näin.

• ylös 181
  • alas 19
Vierailija

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

• ylös 280
  • alas 59
Vierailija

Paras vinkki mielestäni on kehittää yksi avaus, joka saa sinut vaikuttamaan kiinnostavalta ja joka on tarpeeksi kiinnostava saamaan toinen osapuoli vastaamaan sinulle. Samaa avausta voi surutta käyttää toistuvasti ja siirtyä siitä jouhevasti normaaliin keskusteluun.

Ylipäätään avauksen liiallinen miettiminen vain luo turhia paineita ja tekee keskustelun aloituksesta liian ison ja vakavan asian. Parempi siis käyttää yhtä hyväksi todettua sen kummemmin ajattelematta, jotta keskustelu pysyy kevyempänä ja ei tule tunnetta, että yksittäisiin keskusteluihin pitäisi investoida liikaa.

Perusaloitukset kuten "moi" tai "miten menee" eivät yksinkertaisesti toimi. Lähtökohta on se, että matchatessa toinen on pitänyt sinua ainakin jokseenkin kiinnostavana, mutta jos aloitat tylsästi, se kiinnostus helposti häviää, vaikka oikeasti olisitkin profiilisi veroinen, mielenkiintoinen tapaus. Voin kokemuksesta sanoa, että keskustelua ei kannata aloittaa myöskään kehulla. Ainakin omalla kohdalla, jos nainen on kehunut minua heti komeaksi, on ollut jotenkin kiusallista jatkaa siitä eteenpäin, eikä luontevia keskusteluita ole syntynyt. Ehkä se tosin kertoo enemmän minusta kuin yleisestä ajattelumallista, en tiedä.

• ylös 174
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...

• ylös 145
  • alas 22
Vierailija

Panettaako? Se on hyvä avaus.

Miten livenä aloitat keskustelun tuntemattoman kanssa? Jos livenä onnistuu niin ei se sen kummempaa ole tinderissä.

• ylös 23
  • alas 84
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

Riippunee miehestä, mutta itse en koe aloitetta tekevää naista epäkiinnostavana. 

• ylös 157
  • alas 3
Vierailija

Itsellä olisi edelleen poikuus tallella jos tytöt/naiset ei olisi tehneet aloitteita. Jos naista kiinnostaa niin kyllä hän tulee juttelemaan. Onneksi ei ole tarvinnut olla yksin.

• ylös 92
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

Eikö tämä ole ihan no-brainer?

Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.

t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita

• ylös 42
  • alas 135
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole ihan no-brainer?

Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.

t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita

Lisään vielä, että kun käytin Tinderiä, sain yleensä aina matchin kun tykkäsin jostain miehestä. Mutta noin puolet kaikista matcheista oli sellaisia, jotka eivät koskaan aloittaneet keskustelua. Tulkitsin, että nämä olivat niitä miehiä jotka painavat sydäntä hövelisti ja miettivät vasta jälkikäteen matcheja saatuaan, keistä oikeasti ovat kiinnostuneita.

• ylös 103
  • alas 14
Vierailija
Muokattu
klo 11:46 | 6.3.2019

Miehelle match ei tarkoita mitään vielä. Se on sama kuin työnhaussa, joku käskisi lähettämään CV:n.

• ylös 118
  • alas 9
Vierailija

Omia huomioita Tinderistä:

- Jos nainen on minusta kaunis ja mielestäni itselleni sopiva niin todennäköisyys että se vastaa on hyvin pieni. Toki näille tulee lähes aina pistettyä viesti heti matchin tultua. Oletan että heillä on mielenkiintoisempia matcheja.

- Jos match jää roikkumaan, niin minulla on joku mielenkiintoisempi työn alla tai matchin profiilissa ei ole mitään mihin tarttua ja pelkkään "Moi!" aloitukseen en ole jaksanut lähteä. Tästä joukosta mielenkiintoisen tapauksen löytäminen on ollut minulle arpapeliä. Ongelmana on myös motivaatiopula ja mielenkiintosempien matchien saaminen.

- Jos poistan matchin, niin olen pyyhkäissyt vahingossa oikealle tai sitten nainen on jutellessa osoittautunut väärän tyyliseksi.

- Melkein kaikki naisten aloittamat tinder-keskustelut on profiileilta jotka ovat olleet ihan 50/50 pistänkö oikealle vai vasemmalle. Oletan että naiset tekevät samalla tavalla kuin minä ja aloittavat keskustelun ensimmäiseksi sille kaikista mielenkiintoisimmalle tyypille ja sillä on taas mielestään parempiakin matcheja.

• ylös 69
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Kai liian innokas nainen on turn-off".
BS. Ei todellakaan ole.
Kyse on siitä että kun naiset ottavat yhteyttä, he ottavat yhteyttä vain suosituimpiin miehiin.

• ylös 87
  • alas 21

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.