Miksi Firefox ei avaa tätä sivustoa?
AARGH! Miksi täytyy muuttaa sivujen ulkonäköä, kun kestää taas viikkokausia ennen kuin kaikki toimii "normaalisti"? Aina sama juttu...
Ja miksi "viestisi" ja "otsikko" lukevat päällekkäin. Nyt sentään pystyn kirjoittamaan viestin, muutama päivä sitten sekään ei onnistunut.
Kommentit (9)
Mulla oli tänään samaa ongelmaa, tyhjäsin historiatiedot ja alkoi toimimaan.
Mullakaan ei FF toimi. Illalla ei toiminu varmenteet siinä, nyt ei aukea koko sivu.
Joo, ihan kakkainen uudistus. Turhan vaikeaksi tehty jos koko ajan pitää olla asetuksia rukkailemassa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 11:15"]
AARGH! Miksi täytyy muuttaa sivujen ulkonäköä, kun kestää taas viikkokausia ennen kuin kaikki toimii "normaalisti"? Aina sama juttu...
Ja miksi "viestisi" ja "otsikko" lukevat päällekkäin. Nyt sentään pystyn kirjoittamaan viestin, muutama päivä sitten sekään ei onnistunut.
[/quote]
Mulla taas toimii Firefoxilla, mutta Chromella takkuaa. Siispä av on auki Firefoxilla ja muut ikkunat Chromessa.
Mulla ei toimi Chromessa ollenkaan eikä Firfoxissa, todella surkea uusistus. Kaatuilee vähän väliä, ei toimi parhaalla selaimella, varmenteet kusee koko ajan ja välillä ei pääse vastaamaan viesteihin, kun viestikenttä mystisesti katoaa. Onpa loistavaa työtä. Onko täällä ilmoitettu mikä firma vastaa uudistuksesta? Tai mistä sen saisi selville? Haluan ehdottomasti tietää mikä lafka tämän paskan takana on, jotta tiedän välttää heitä ja levittää muutenkin sanaa tästä surkeudesta.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 11:15"]
[/quote]
mulla firefox käytössä ja hyvin aukeaa
Mulla on adblock ja laitoin myös FB:n ikkunan suodatetuksi ja nyt ei näy koko palsta tänä aamuna ollenkaan Firefoxilla, IE:llä pääsin sisään. Mikähän mättää?
Mulla ei eilen toiminut chromella eikä operalla, ie:llä kyllä. nyt toimii chromella.
Paskasti tehty uudistus, taas.
Mulla toimii ff:lla normaalisti.