Mitä ajatuksia herättää nainen, jolla on
iso tatuointi näkyvällä paikalla? Mietin vaan että mitä minusta ajatellaan :)
Kommentit (11)
Mietin, että miksi ihmeessä joku haluaa tieten tahtoen pilata ihonsa? Tatuointi näyttää kamalalta vanhan ihmisen iholla...
Riippuu, millainen tatuointi. Jos on hieno tatuointi, niin ajattelen, että vau. Jos tatska on kamala, niin sitten vähemmän vau. :)
Riippuu ihan siitä tatuoinnista. Osa on todella kauniita ja osa taas ei. Itse olen poistattamassa omiani.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 05:19"]
Mietin, että miksi ihmeessä joku haluaa tieten tahtoen pilata ihonsa? Tatuointi näyttää kamalalta vanhan ihmisen iholla...
[/quote]
Kuka nyt puhui vanhasta ihmisestä....?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 05:28"]
[/quote]
[/quote]
Minä puhuin vanhasta ihmisestä, koska me kaikki vanhenemme joka päivä... Ja tatuointi vanhalla ihmisellä näyttää kamalalta. Ja tatuointien poistostakin jää usein jälkiä ihoon.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 05:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 05:28"]
[/quote]
Niin no ap ei vanhaksi tule. Että siitä ei tarvitse kantaa huolta. Lähinnä siis kysyin mitä ajattelette naisesta, ei vanhenevasta ihosta :)
[/quote]
Minä puhuin vanhasta ihmisestä, koska me kaikki vanhenemme joka päivä... Ja tatuointi vanhalla ihmisellä näyttää kamalalta. Ja tatuointien poistostakin jää usein jälkiä ihoon.
[/quote]
Minulle tulee sellainen white trash- /amistyyli mieleen. Juuri niinkuin aiempikin kommentoija mietin, miksi joku on halunnut pilata ihonsa ja vielä maksaa siitä. Money well spent? -NOT!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 11:11"]
[/quote]
Riippuu ihan siitä millainen tatuointi on. Jos se on jotain kamalaa ryönää, niin sitten ajattelen, että tyypillinen WT. Jos taas kyseessä on oikeasti tyylikäs kokonaisuus, niin ajattelen että vau.
En ole nähnyt hyvännäköistä tatuointia kenelläkään.
Ja paljon olen nähnyt kaikenlaista.
Riippuu tatuoinnista ja pukeutumistyylistä. Suurin osa tatuoinneista on rumia ja väsynyt-kotiäiti-tyylissä tatuointi näyttäisi ainakin olevan poissa paikaltaan, mutta toisaalta jollekin fiftariäidille sopisi kyllä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 11:11"]
[/quote]
Sääliä, lähinnä.