Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetin 13 ystävänpäiväkorttia, sain itse

Vierailija
17.02.2013 |

nolla korttia. Kolmelta joille lähetin sain tekstareilla kiitokset. Muista ei ole kuulunut mitään.

Vähän ankea tunnelma tuli, kun muutenkin hoitovapaalla ollessa on välillä yksinäinen olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä nyt on vähän... Mun ystäväpiirissä tai sukulaisissakaan ei kukaan oikeastaan vietä ystävänpäivää. Lähetin nolla korttia/tekstaria, sain nolla. Samoin lapset. 

Mitä tästä sitten voisi päätellä...? Sen, että ei oo täällä tapana.

Vierailija
2/6 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en minäkään odottanut itse saavani kortteja joten siitä en ole pettynyt. En ole yleensä niitä lähetellyt itsekään, ainakaan joka vuosi. Mutta olisin kyllä odottanut, että useampi kortin saanut olisi jaksanut tekstata jonkinlaisen kuittauksen. Ehkä jopa kiitoksen. Siitä ankeus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja postin mukaan ystävänpäivänä lähetetään Suomessa joulun jälkeen toiseksi eniten kortteja, joten ei tuo ihan kuollut perinne ole.

Ap

Vierailija
4/6 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin nolla ja sain kaksi. Toisen serkulta ja toisen sai koko meidän perhe appiukolta ja naisystävältään. Tekstarin laitoin neljälle läheiselle kaverille. Ei sitä ystävyyttä kyllä ystävänpäivänä mitata, itse en edes olisi ilman saamiani kortteja muistanut koko ystäväpäivää.

Vierailija
5/6 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lähetin nolla ja sain nolla, en edes yhtään tekstaria. silti väitän että minulla on ystäviä.

Vierailija
6/6 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä mun mielestä törppöä olla kiittämättä ystävänpäiväkortista. Itse sain yhden ja lähetin nolla. Tietysti soitin lähettäjälle ja vaihdettiin kuulumiset. Ankea olo tulisi mullekun tuollaisesta.