Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sukulaiset antaneet pojillemme viinamaistiaiset,mitä mieltä olet?

Vierailija
15.02.2013 |

mua kyllä ottaa päähän,ihan itse voidaan antaa maistaa alkoholia sitten kun meistä vanhemmista siltä tuntuu,vaan kummankin pojat kummisedät päättivät antaa emsin maistiaiset,musta vähän törkeetä!

Mitä mieltä olette?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluilmoitus.

En ikipäivänä hyväksyisi, tosin eip minulla ole (enää ) noin urpoja sukulaisiakaan. Juopot olkoot omissa piireissään.

Vierailija
2/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi ja huomauttaisin näille sukulaisille asiasta, mutta en nyt mitään ilmoituksiakaan alkaisi tehdä jos sitä lasta ei suorastaan känniin sentään ole juotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nipo mutta ei ole sukulaisten asia antaa alaikäiselle yhtään mitään alkoholijuomia, ei maistiaisia ei mitään!

Eli en hyväksy.

Meidän lapsille ei anneta maistiaisia...en minä eikä muutkaan.

Itse en sylje lasiin ;) mutta olenkin aikuinen ihminen ja teen juomavalintani itse.

Vierailija
4/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 03:48"]

lastensuojeluilmoitus.

En ikipäivänä hyväksyisi, tosin eip minulla ole (enää ) noin urpoja sukulaisiakaan. Juopot olkoot omissa piireissään.

[/quote]

Siis kenestä sen lastensuojeluilmon tekisit? Lasten huoltajasta, eli itsestäsi?

Vierailija
5/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä on kyse?

Sit voin vastata.

Vierailija
6/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2013 klo 03:47"]

mua kyllä ottaa päähän,ihan itse voidaan antaa maistaa alkoholia sitten kun meistä vanhemmista siltä tuntuu,vaan kummankin pojat kummisedät päättivät antaa emsin maistiaiset,musta vähän törkeetä!

Mitä mieltä olette?

[/quote]

Ihan ensiksi kysyisin, minkä ikäisiä pojat ovat? Jos ovat jo 17-kesäisiä, en kamalasti murehtisi.

Vierailija
7/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-14 vuotiaita

ap

Vierailija
8/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa huolella valinneet kummit...

Vierailija
9/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on myös maistaneet viiniä reilusti alle kouluikäisenä. Johtuu siitä että sukua on Etelä-Euroopassa missä se on ihan normaalia. Eikä siellä ole juoppoja lapsista vanhuksiin niinkuin Suomessa. Olisikohan syynä juuri tuo pikkuisen terveempi suhtautuminen alkoholiin. Niinkuin esim. että viini on RUOKAJUOMA. 

Vierailija
10/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt nyt ei ollut mistään ruokajuomasta kyse.Ihan oli toiselle lonkeroa annettu,ilmeisesti jopa koko pullo! toinen oli saanut olutta saunareissulla ja nämä siis tapahtuivat eri aikaan eri paikoissa,ei samat kummit kyseessä.

ap

Vierailija
11/11 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on kummit! Itse saisin sellaisen hepulin, että eivät valvomatta enää lapsia voisi tavata! Sen verran nuorista kuitenkin kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi