Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan sietämätöntä tuslaamista toi teinin toiminta...

Vierailija
14.02.2013 |

Jätkä lukee ruotsin kokeisiin, aikaa on rajoitetusti, nyt hän päätti opetella viikonpäivät sillä metodilla, että kirjoittaa ne suttupaperille. Joo, hyvä. Mutta sitten se kirjoittaa suomennoksen jokaisen perään. Ei edes lyhentäen, vaan täysinä sanoina. Kirjoittaminen on hidasta, ja sille tuli muutamiin suomenkielisiin versioihin kirjoitusvirheitä, niin se kaivoi repustaan kumin ja alkoi korjailemaan niitä...

Miten kestäisin tota?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on todella hyödyllinen ja fiksu tapa

[/quote]

Vierailija
2/5 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2013 klo 07:30"]

Jätkä lukee ruotsin kokeisiin, aikaa on rajoitetusti, nyt hän päätti opetella viikonpäivät sillä metodilla, että kirjoittaa ne suttupaperille. Joo, hyvä. Mutta sitten se kirjoittaa suomennoksen jokaisen perään. Ei edes lyhentäen, vaan täysinä sanoina. Kirjoittaminen on hidasta, ja sille tuli muutamiin suomenkielisiin versioihin kirjoitusvirheitä, niin se kaivoi repustaan kumin ja alkoi korjailemaan niitä...

Miten kestäisin tota?

Tuslaaminen on kyllä mulle ihan uus sana, sen takia piti oikein avata et mitä mahtaa olla.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööh... olisit iloinen siitä että se yrittää?

Olisiko parempaa jos se nopeasti lukisi sanat läpi ja lähtis ulos kavereitten kaa ryyppäämään ja sanois vaan "joojoo, kyl mä osaan"?

Vierailija
4/5 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ikä? Sun ikä?

Tuli vaan mieleen...

Itse 5 lapsen äitinä kummastelen miten voit hermostua tuollaisesta asiasta.Taitaa olla lyhyt pinna sulla. Miksi kyttäät miten hän harjoittelee kokeeseen? Miksi et anna opiskeluun rauhaa kun kerran opiskelee? Eikö ole pääasia, että harjoittelee ja eikö ole hänen oma asiansa kuinka vaikeen kautta sinun mielestäsi sen tekee ja kauanko siihen menee?

Otas nyt, vaikkapa iltateetä, voitele kasvoille ryppyrasva ja oikaise sohvalle telkun ääreen tjn...

Vierailija
5/5 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka antaisit jätkän hoitaa itse kouluhommansa. Säästäisit hermojasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi